חדשות בארץ

ממשיך בשלו: ח"כ כסיף הסית נגד חיילי צה"ל וסולק מהמליאה

חבר הכנסת עופר כסיף, הממתין לדיון בוועדת האתיקה עקב כתב אישום שהוגש נגדו על תקיפת שוטרים, עורר מהומה במליאת הכנסת. משהתבקש להפסיק ולא נענה נקרא משמר הכנסת להוציאו

עופר כסיף, ארכיוןעופר כסיף, ארכיון
אא

חבר הכנסת עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) עורר היום (רביעי) מהומה במליאה הכנסת אחרי שנשא דברים על הדוכן וטען כי חיילי צה"ל נכנסים לבתי חולים ותוקפים.

לדבריו, "חיילי צה"ל נכנסים לבתי חולים ותוקפים. עם יציאת הכוחות מבית החולים מתחילות להגיע העדויות הקשות, תמונות ההרס והחורבן וסיפורי הזוועה של הניצולים".

בתגובה, חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התפרץ לדבריו ואמר: "אתה לא תדבר על החיילים שלנו! תשטוף את הפה". לאחר שסיים את דבריו המשיך כסיף בקריאות ביניים ומשלא נענה לדרישה להפסיק, משמר הכנסת הוזעק והוא הוצא מהאולם.

לאחר שסולק אמר כסיף: "‏שלוש פעמים הוריד אותי ח"כ מילביצקי, בשבתו כיו"ר ישיבת המליאה, באמצע נאומיי. בשלוש הפעמים פעל בשרירותיות ואלימות, וכנגד תקנון הכנסת. התנהלותו לא תפחיד אותי. אמשיך להעלות קול של שלום, שחרור וצדק ללא מורא, על אפם וחמתם של ביריוני הפשיזם".

ממתין לדיון בוועדתה אתיקה

כזכור, לפני כחודשיים לא אושרה במליאת הכנסת הצעה להדחת כסיף, אחרי ש-85 חברי כנסת תמכו בהדחה ולא הושג הרוב הנדרש להדחה, 90 חברי כנסת. כסיף עמד להדחה לאחר שחתם על עצומה שקראה להפסיק את הלחימה בעזה, ותמכה בתביעת דרום אפריקה נגד ישראל בבית הדין הבינלאומי בהאג. כמו כן, הוא התבטא נגד חיילים וחברי כיתות כוננות והשווה אותם "נאצים".

יוזם ההצעה אז, חבר הכנסת עודד פורר, אמר כי "מבחינתו של חבר הכנסת עופר כסיף החיילים שלנו הם פושעי מלחמה. מבחינתו יושבי קבינט המלחמה הם פושעי מלחמה. על זה אנחנו נמצאים כאן, כדי להגיד לא עוד. לא יישב פה מישהו בתוך כנסת ישראל כדי לפעול כנגדה".

בנוסף, בחודש שעבר הפרקליטות הגישה לבית משפט השלום בירושלים, כתב אישום פלילי נגד כסיף. היא מייחסת לו עבירה של תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות. הגשת כתב האישום בוצעה לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב מיארה, ערכה לכסיף שימוע ודחתה את טענותיו.

תגיות:הכנסתהסתהעופר כסיף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה