חדשות בעולם

סרט אימה: הקופים השתלטו על רחובות תאילנד

להקות של קופי פרא השתלטו על רחובות עיירת הנופש לופ בורי שבתאילנד. על אף הנזקים שהם גורמים והמטרד שהם מהווים, הקופים מושכים תיירים רבים מרחבי העולם, שבאים במיוחד בשביל לצפות ולשחק איתם

תמונת אילוסטרציה תמונת אילוסטרציה
אא

להקות של קופי פרא השתלטו על רחובות עיירת הנופש לופ בורי שבתאילנד- קופים משוטטים ברחובות, גורמים נזקים לרכוש ואף חוטפים מזון מתיירים ומתושבי המקום. על מנת לתפוס פיקוד על המצב, המשטרה המקומית יורה חיצי הרגעה בשביל להרתיע את קופי הפרא ולמנוע מהם להשליט טרור על הרחובות.

כמו כן, הוקמה יחידה משטרתית מיוחדת, שכל תפקידה הוא להתמודד עם להקות קופי הפרא שיצאו משליטה. על פי ה"דיילי מייל" הבריטי, השוטרים נושאים רוגטקות מעץ ומשתמשים בהן להברחת הקופים במקרי חירום.

עוד דווח כי צוות מיוחד מטעם מחלקת הפארקים הלאומיים פועל בשביל ללכוד את הקופים הבעייתיים ביותר ולהעביר אותם למקום אחר. על אף הנזקים שהם גורמים והמטרד שהם מהווים, הקופים מושכים תיירים רבים מרחבי העולם, שבאים במיוחד בשביל לצפות ולשחק איתם.

תושבי האזור מתלבטים אם להרחיק את הקופים מעיירת הנופש או להניח להם לנפשם. כעת נראה כי גורלם עדיין אינו ידוע ועומדות בפניהם שתי אופציות: האחת, ללמוד לחיות בשלום עם שכניהם, והשנייה, לעזוב את רחובות העיירה למקום אחר, שאולי מתאים יותר.

תגיות:קופיםתאילנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה