חדשות בארץ

הפיגוע בשומרון: המחבל תכנן לפוצץ מכונית ממולכדת; החיילת שנפצעה בסכנת חיים

תחקיר ראשוני של צה"ל העלה כי המחבל ביצע פיגוע "משיכה", המצוד אחריו נמשך. הנשק והרכב אשר שימשו אותו אותר בציר הבריחה. בפיגוע, סמוך לקרני שומרון, נפצע בנוסף אזרח באורח קל

סריקות אחר המחבל (צילום: דובר צה"ל)סריקות אחר המחבל (צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל איתר הערב (ראשון) בשומרון מכונית, אשר שימשה את המחבל שביצע הבוקר את הפיגוע סמוך לקרני שומרון. המכונית נבדקה, התגלתה כממולכדת וההערכה כעת בצה"ל היא שהמחבל תכנן פיגוע מסוג "משיכה".

כוחות צה"ל ממשיכים בסריקות אחר המחבל והן מתמקדות במרחב הכפר נבי אליאס, עליו הוטל כתר, ובקלקיליה. בציר הבריחה נמצא נשקו של המחבל, מסוג אם 16, עימו ביצע את הירי.

מצבה של הפצועה מוגדר קשה מאוד, נשקפת סכנה לחייה

דובר צה"ל התיר לפרסום כי בפיגוע, וכתוצאה מירי של המחבל על אוטובוס, נפצעה חיילת צה"ל שפונתה לבית החולים בילינסון, לאחר שהאוטובוס בה נסעה המשיך בנסיעה לקרני שומרון ושם חבר לצוות מד"א. המרכז הרפואי עדכן כי מצבה מוגדר קשה מאוד, היא מונשמת ומורדמת ובסכנת חיים.

התחקיר הצה"לי העלה עוד כי המחבל הגיע לזירה, בצומת נבי אליאס, ברכב, דרך כביש עפר. הוא ירד ממנו ופתח בירי לעבר מספר רכבים שהיו במקום. אזרח שנהג באחד מכלי הרכב נפצע מהירי באורח קל. הפצוע המשיך בנסיעה עד למעבר אליהו, שם הוענק לו סיוע ראשוני והוא פונה לבית חולים.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:פיגוע נבי אליאסיו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה