חדשות בארץ

אמה של החטופה: "אין לי הרבה זמן בעולם הזה, מתחננת - עזרו לי"

ליאורה ארגמני, אמא של נועה, ריגשה את הקהל בעצרת: "הזמן בשבילי זה חיים ומוות. אני רוצה לראות אותה שוב, לדבר איתה. אולי זאת המשאלה האחרונה שלי"

בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)בעיגול: ליאורה ארגמני (צילומים: יונתן סינדל, תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

אתמול (ראשון) נערכה עצרת לציון חצי שנה לפרוץ המלחמה ולחטיפתם של 133 ישראלים. העצרת התקיימה בירושלים, ושם הוקרן סרטון של ליאורה ארגמני, אמה של החטופה נועה ארגמני, שבו היא מתחננת שישיבו אליה את בתה. 

הסרטון הצליח לרגש את הקהל. ארגמני הבת הפכה לאחת הדמויות המוכרות במלחמה, משום שסרטון שלה הופץ לאחר הטבח כשהיא רכובה על אופנוע בדרך לעזה. מאוחר יותר סיפרה אמה שהיא חולה, ומקווה שתזכה לראות את בתה בחיים.

"הלב שלי ממש כואב. מצד אחד פיזית, הוא לא עובד כמו שצריך, ומצד שני - בגלל שהבת שלי חטופה", אמרה. "הזמן בשבילי זה חיים ומוות. אני רוצה לראות אותה שוב פעם, לדבר איתה שוב פעם. אין לי הרבה זמן בעולם הזה. אולי זאת המשאלה האחרונה שלי. אני ממש מתחננת - אנא עזרו לי".

יעקב ארגמני, אביה של נועה, הוסיף: "מאז המקרה, מאז שראיתי את התמונה, את המבט שלה - זה פשוט חונק אותי. כמה שהיא יפה, כמה שהיא מיוחדת. אני מתגעגע לחיבוק שלה, לחיבוק שאני רציתי".

ליאורה ארגמני כתבה בחודשים האחרונים מכתב לנשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, ובו התחננה שיפעל לשחרור בתה מהשבי. היא סיפרה במכתב כי היא חולת סרטן סופנית, וציינה כי זה אולי הסיכוי האחרון שלה לראות את בתה, לפני שתמות.

מגיש CNN, ג'ון ואוז, הקריא לאחרונה את המכתב, ופרץ בבכי. "אני חולת סרטן סופנית, סרטן המוח, בשלב 4", הקריא ואוז. "כל מה שעובר בראשי לפני שאני נפרדת ממשפחתי לתמיד, הוא המשאלה לחבק את בתי, הילדה היחידה שלי, בפעם האחרונה". אחר כך המגיש פרץ בבכי והתקשה להמשיך להקריא אותו, לפני שהתנצל וניסה להתגבר על הכאב בשידור חי.

לאחר שסיים את הקריאה, שודר סרטון החטיפה של נועה – מה שהפך לאחד מסמלי המלחמה. בסרטון מוצגת הבחורה, 26, כשהיא רכובה על אופנוע לעזה ומוקפת במחבלים. היא זעקה אל חברה, אלחנן, שנחטף גם הוא.

ליאורה כתבה לנשיא ביידן כי "אני רוצה לבקש ממך מתנה, אדוני הנשיא, לראות את בתי לפני שאעזוב את העולם הזה. הבת שלי היא אישה צעירה ושמחה, היא אוהבת לרקוד, להאזין למוזיקה, לבלות עם חברים ומשפחה. מגיע לה לחזור למקום אליו היא שייכת. מגיע לנועה לראות את אמה בחיים בפעם האחרונה".

תגיות:חטופהנועה ארגמני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה