חדשות בארץ

דיווח: התקדמות בעסקת חטופים. ייתכן סיכום בקהיר בעוד יומיים

התקדמות משמעותית בשיחות המשא ומתן בין ישראל לחמאס? על פי גורמים מצריים, המשלחות עזבו את מצרים והן ישובו לקהיר בעוד יומיים על מנת לסכם את תנאי העסקה הסופיים

ראשי המשלחת הישראלית, ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר (צילום: יונתן שאול / פלאש 90)ראשי המשלחת הישראלית, ראש המוסד דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר (צילום: יונתן שאול / פלאש 90)
אא

דיווחים במצרים אודות התקדמות במו"מ עם חמאס: בערוץ המצרי 'אל ערביה' דווח הלילה (בין ראשון לשני) כי ישנה התקדמות משמעותית בשיחות המשא ומתן בין ישראל לחמאס בקהיר. גורם בכיר בבירה המצרית צוטט בערוץ באומרו כי "יש הסכמה על הדברים העיקריים בין כל הצדדים".

לפי הדיווח, משלחות חמאס וקטאר, וכן המשלחות הישראלית והאמריקנית, עזבו את מצרים, והן ישובו לשם בעוד יומיים על מנת להמשיך את שיחות ההתייעצות ולסכם את תנאי העסקה הסופיים.

יצוין כי הדיווח המצרי לא אושר על ידי אף גורם רשמי עד כה.

אמש דווח בעיתון הקטארי "אל-ערבי אל-ג’דיד" כי תיתכן הגעה להסכם הפסקת אש הומניטרית וזמנית ברצועת עזה במהלך ימי החג המוסלמי עיד אל-פיטר.

במקביל, כלל כוחות צה"ל המתמרנים מרצועת עזה יצאו מח'אן יונס, מלבד מספר יחידות שמאבטחות את הגדר וכוחות נוספים של חטיבת הנח"ל ששומרים על ציר נצרים שחוצה את צפון ודרום הרצועה. לדברי שר הביטחון יואב גלנט, הכוחות יצאו מח'אן יונס על מנת להיערך לפעולה ברפיח.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:חטופיםחמאסמצריםעסקה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה