חדשות בארץ

בלב אזור הומניטרי: הושמדו המשגרים שמהם נורו רקטות לעבר העוטף

חמאס ביצע אתמול שיגורים לעבר העוטף, והתברר כי הרקטות שוגרו ממרחב הומניטרי בחאן יונס. צה"ל תקף והשמיד את המשגרים. חילה אוויר תקף במרחב רפיח. תרגיל צבאי ייערך בצפון

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל עדכן היום (שני) כי בעקבות מידע מודיעיני וזיהוי מבצעי מטוסי קרב של חיל האוויר השמידו במרחב חאן יונס שלוש עמדות שיגור בשימוש החמאס. עמדות השיגור, שמהן נורו אתמול רקטות לעבר יישובי חבל אשכול, מוקמו במרחב ההומניטרי שבמערב חאן יונס. על פי צה"ל, במהלך המלחמה בוצעו מהן שיגורים לעבר דרום הארץ.

טרם התקיפה, צה״ל ווידא את פינוי ויציאת אזרחי המרחב ותקף בצורה מדויקת את המשגרים, ללא פגיעה בבלתי מעורבים. מצה"ל נמסר כי "מדובר בדוגמא ברורה נוספת לניצול הציני והשיטתי שחמאס עושה במתקנים ומרחבים הומניטריים לצרכי טרור, תוך שימוש באוכלוסייה האזרחית כמגן אנושי".

בנוסף, הפלסטינים דיווחו כי צה"ל ביצע הלילה מספר תקיפות אוויריות במרחב העיר רפיח. נמסר כי היו נפגעים בתקיפות.

תרגיל מוכנות בצפון

היום נערך תרגיל צבאי ברצועת החוף הצפוני ובמרחב הגליל המערבי, שבמסגרתו מורגשת תנועה ערה של כלי שיט, כלי טיס וגורמי ביטחון במרחב. בהודעה משותפת לדובר צה"ל ולדוברות המשטרה צוין כי "התרגיל נערך כחלק ממוכנות צה"ל ללחימה בגזרות השונות. אין חשש לאירוע ביטחוני". התרגיל מתקיים על רקע חילופי האש המתמשכים בין ישראל לחיזבאללה משני צידי גבול לבנון.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלירי רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה