חדשות בארץ

סוכל פיגוע דקירה בבקעת הירדן: מחבלת נוטרלה בירי

המחבלת ניסתה לדקור חיילים במחסום תייסיר, ונורתה בטרם הספיקה לפגוע באחד מהם. הפרקליטות מכינה את כתב האישום שיוגש נגד אחותו של איסמעיל הנייה בגין עבירות הסתה וקשר עם חמאס

פעילות הלילה ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)פעילות הלילה ביו"ש (צילום: דובר צה"ל)
אא

מחבלת פלסטינית נוטרלה היום (שני) במחסום תייסיר בבקעת הירדן. דובר צה"ל מסר כי המחבלת הגיעה למחסום, והתנהגותה עוררה חשד. חיילים ניגשו אליה וביקשו ממנה להזדהות. היא סירבה, שלפה סכין וניסתה לדקור את אחד החיילים. הלוחמים הגיבו בירי ונטרלו את המחבלת.

הלילה המשיכו כוחות צה"ל במעצר מבוקשים בשטחי הרשות הפלסטינית. כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו 11 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון.

במסגרת פעילות בחטיבת בנימין, הלוחמים עצרו בכפר אל-מועייר ארבעה מבוקשים, ובכפר ענתא עצרו הכוחות מבוקש נוסף והוחרם אקדח. במרחב אלערוב שבחטיבת עציון הכוחות עצרו שלושה מבוקשים. בכפר דורא שבחטיבת יהודה עצרו הלוחמים מבוקש, ותחקרו עשרות חשודים נוספים.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-3,700 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,600 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

מסתמן: כתב אישום נגד אחותו של הנייה

הפרקליטות והמשטרה החלו בגיבוש כתב אישום נגד צבאח עבד אל-סאלם הנייה, אחותו של איסמעיל הנייה, שנעצרה בשבוע שעבר בביתה בתל שבע. מעצרה הוארך ביום רביעי שעבר ב-12 יום.

לצבאח מיוחסות עבירות של מגע עם סוכן זר ועבירות ביטחוניות נוספות, בנוסף להסתה ותמיכה בחמאס. היא נעצרה בתום חקירה של השב"כ, ובביתה נתפסו חומרי הסתה ותמיכה בחמאס, וכסף מזומן. להגנתה טענה כי היא אכן דיברה מספר פעמים עם אחיה, "אבל לא בזמן המלחמה". סניגורה הוסיף כי "הקשרים האלה יהיו גם אחרי המלחמה. היא אזרחית ישראלית לכל דבר ועניין, פה 48 שנה. יצאו נגדה למסע דייג".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מעצר מבוקשיםסיכול פיגוע בבקעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה