חדשות בארץ

יהודי הושפל על ידי ערבי בעיר העתיקה: יפוצה ב-40 אלף שקלים

בית משפט השלום בירושלים פסק לטובת תושב העיר, יהודי חרדי, שטען כי הערבי התיז עליו מים וקרא לעברו קריאות גנאי בשל יהדותו. עו"ד אופיר שטיינר שייצג את התובע: "לצערנו, המדינה בחרה שלא להעמיד לדין פלילי את הפוגע"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בית משפט השלום בירושלים פסק היום (שני) כי יהודי תושב ירושלים יפוצה בסכום של 40 אלף שקלים על ידי ערבי, שהתיז לעברו כמות גדולה של מים באמצעות צינור וקרא לעברו קריאות גנאי.

היהודי, חרדי תושב העיר העתיקה בירושלים, צעד בדרכו לתפילה סמוך לשערי הר הבית כאשר עבר בסמוך למקום בו שטף הערבי קלנועית. מיד כשהבחין בו הערבי, הוא החל להתיז לעברו מים באמצעות צינור. היהודי ניסה לחמוק מזרם המים, אולם הערבי המשיך להתיז עליו מים תוך שהוא עוקב באמצעות הצינור אחר תנועותיו. כמו כן קרא לעברו קריאת גנאי. הוא חדל ממעשיו רק כאשר היהודי הזמין משטרה למקום.

פרקליטו של התובע, עו"ד אופיר שטיינר מארגון חוננו, תיאר בכתב התביעה כי "התובע, שנרטב מן המים, ניסה לחמוק בהילוכו מזרם המים, אך הנתבע המשיך, כשהצינור מכוון כל העת כך שזרם המים יהיה לעבר התובע. התובע ניסה להסתתר מאחורי פינת אחד המבנים הסמוכים, אך הנתבע המשיך כל העת, וכיוון את זרם המים לעבר התובע. רק לאחר שהוזמנה משטרה הוא חדל ממעשיו".

עו"ד שטיינר ברך על החלטת בית המשפט, ואמר: "מדובר בפגיעה מכוונת ביהודי בעל חזות יהודית-חרדית. לצערנו, המדינה בחרה שלא להעמיד לדין פלילי את הפוגע, על אף החשד שקם בנוגע לתקיפה על רקע גזעני-לאומני. לא נותר לנפגע אלא לתבוע אותו בהליך אזרחי, שלשמחתנו הסתיים בקבלת התביעה של הנפגע ודחיית התביעה שכנגד שהגיש הפוגע. הליך זה חשוב הן לשם הצדק והן לביסוס ההרתעה, ודאי במקום בו, כאמור, לא היה הליך פלילי".

 

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:גזר דיןבית משפט ירושליםהשפלת יהודי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה