חדשות בארץ

נתניהו: "הניצחון מחייב כניסה לרפיח וחיסול גדודי הטרור. זה יקרה - יש תאריך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הצהרה קצרה לאור הדיווחים על התקדמות במשא ומתן וחשש בקרב שרים להפסקת הלחימה. ההערכה: התקיפה בתוך שבועות, לאחר ההפוגה המסתמנת, ובתאום עם ארה"ב

תקיפת מבנה ברפיח (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)תקיפת מבנה ברפיח (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)
אא

(צילום: דוברות ראש הממשלה)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שב והדגיש הערב (שני) כי הלחימה תימשך. לאור הדיווח כי שרים בימין, בהם איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' הביעו חשש מסיום הלחימה, אמר נתניהו: "קיבלתי היום דיווח מפורט על השיחות בקהיר, אנחנו פועלים כל הזמן להשגת מטרותינו ובראשן שחרור כל חטופינו והשגת ניצחון מוחלט על חמאס. הניצחון הזה מחייב כניסה לרפיח וחיסול גדודי הטרור שם. זה יקרה - יש תאריך".

לצד הדיווח על התקדמות מסוימת במשא ומתן מול חמאס, והאפשרות להפוגה בלחימה של כשישה שבועות, בארה"ב דווח כי ישראל תתקוף בעתיד ברפיח, ככל הנראה בתוך מספר שבועות. על פי הדיווח בתקשורת האמריקנית התקיפה לא תצא אל הפועל בלי תאום מול ממשל ביידן.

הדיונים בעניין המבצע ברפיח יימשכו גם השבוע בין הממשל לגורמים ישראליים. בשבוע הבא אמורה להגיע לוושינגטון משלחת ישראלית שתורכב מהשר לעניינים אסטרטגיים רון דרמר וראש המטה לביטחון לאומי, צחי הנגבי.

גורמים מדיניים העריכו בשיחה עם כאן רשת ב' כי שום פעילות הקשורה לרפיח לא תתחיל עד תום הדיונים עם האמריקנים. עוד דווח כי שאלת המבצע ברפיח תלויה אף בשאלה אם תתגבש עסקת חטופים.

גלנט: "נגיע גם לרפיח"

שר הביטחון יואב גלנט שוחח היום עם מתגייסים חדשים לחיל השריון וחיל ההנדסה הקרבית, בבקו"ם בתל השומר. בשיחה עימם אמר השר: "מה שקורה עכשיו ברצועת עזה זה דבר ללא תקדים. צה"ל חיסל ארבע מחמש החטיבות של החמאס. גם בצפון הרצועה, במחנות המרכז, בחאן יונס ואנחנו נערכים להמשך". על נסיגת הכוחות הוא אמר: "הוצאנו כוחות, אנחנו נערכים ונגיע גם לרפיח כדי להכריע את הכוח הצבאי שנמצא שם".

תגיות:בנימין נתניהומלחמת חרבות ברזלרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה