חדשות בארץ

נתניהו: "נשלים את חיסול גדודי החמאס - כולל ברפיח"

במהלך ביקור בבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר, הצהיר ראש הממשלה נתניהו כי ישראל תשלים את חיסול גדודי החמאס ברחבי הרצועה: "אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו"

נתניהו (צילום: Nimrod Klikman/POOL)נתניהו (צילום: Nimrod Klikman/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שלישי) לבסיס הקליטה והמיון במחנה תל השומר. בשיחה עם מתגייסים חדשים לשירות בצה"ל, הצהיר נתניהו כי ישראל תשלים את חיסול גדודי החמאס, "כולל ברפיח".

בפתח הביקור קיבל נתניהו סקירה על נתוני הגיוס בצל המלחמה, והתרשם מהמוטיבציה הרבה של המתגייסים לשירות בצה"ל ולתפקידי לוחמה בפרט. לאחר מכן, קיים שיח עם המתגייסים החדשים והשיב על שאלותיהם.

"אנחנו נשלים את החיסול של גדודי החמאס, כולל ברפיח", אמר ראש הממשלה. "אין שום כוח בעולם שיעצור אותנו. יש הרבה כוחות שמנסים לעשות זאת, אבל זה לא יעזור, משום שהאויב הזה, אחרי מה שהוא עשה, לא יעשה את זה יותר. הוא גם לא יהיה. אנחנו מחויבים לעשות את זה".

נתניהו פירט בדבריו את מטרות המלחמה: "אחת, להחזיר את החטופים והחטופות. כל התצפיתניות, ולא רק הן, כולם יחד. אנחנו נחזיר את כולם. יעד שני - לחסל את החמאס. יעד שלישי - להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל".

"ויש יעד רביעי - מה שיש בחמאס, זה חלק מציר הרשע של איראן שמכוון להשמיד אותנו. וכשאנחנו מנצחים את החמאס, זה לא רק לנצח את החמאס - זה לנצח את הציר. כולם במזרח התיכון, וגם מעבר לו, יושבים ביציע ומסתכלים מי ינצח על מגרש הזה, ישראל או איראן ושלוחותיה. אתם כבר יודעים מי ינצח", סיכם נתניהו.

תגיות:בנימין נתניהוחמאסחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה