חדשות בארץ

בכיר בביטחון הפנים של חמאס חוסל ברצועה

רדואן מחמד עבדאללה, אחראי ביטחון הפנים במרחב ג'באליה, עסק במתן פקודות לפעילי ארגון הטרור והכווין השתלטות של מחבלים חמושים על משאיות סיוע. יחד עימו חוסל אחראי על מבצעים

לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל אישר היום (שישי) כי כלי טיס של חיל האוויר, בהכוונת השב"כ, חיסל אתמול בג'באליה את רדואן מחמד עבדאללה, אחראי ביטחון הפנים במרחב ג'באליה מטעם חמאס. הוא שימש גם כפעיל בזרוע הצבאית של הארגון ועסק במתן פקודות לפעילי ארגון הטרור.

כמו כן, הכווין השתלטות של מחבלים חמושים על משאיות סיוע הומניטרי במרחב צפון הרצועה. על פי צה"ל, "חיסולו פוגע ביכולת חמאס לפגוע ולהשתלט על סיוע הומניטרי במרחב ג'באליה".

בנוסף, חוסלו אתמול חאמד מחמד עלי אחמד, מפקד בזרוע הצבאית של חמאס, אשר שימש במקביל כאחראי המבצעים בביטחון הפנים של הארגון בג'באליה, ופעיל חמאס נוסף מגדוד ג'באליה.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 401 ולוחמי חטיבת הנח״ל, לצד יחידות נוספות בפיקוד אוגדה 162, ממשיכים במבצע הממוקד לחיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור במרכז רצועת עזה. במסגרת הפעילות, הלוחמים חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים בקרבות פנים אל פנים ובתקיפות כלי טיס של חיל האוויר.

הכוחות איתרו והשמידו במרחב עמדות שיגור תת קרקעיות לצד מספר משגרים מוכנים לשיגור ששימשו את ארגוני הטרור ברצועה. במקביל פשטו הלוחמים על תשתיות טרור, בהן איתרו ציוד צבאי של הג'יהאד האיסלאמי.

צה"ל מסר כי במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו יותר מ-60 מטרות טרור ברצועת עזה, בהן עמדות שיגור תת קרקעיות, תשתיות טרור ומבנים צבאיים בהם פעלו מחבלים חמושים מארגוני הטרור. במקביל, כוחות חטיבה 215 תקפו בירי ארטילרי תשתיות טרור רבות כחלק במרכז הרצועה.

תגיות:חיסול ממוקדמלחמת חרבות ברזלג'באליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה