חדשות בארץ

מתקפת הטילים האיראניים: בת שבע נפצעה קשה מאוד מרסיסים

אמינה אלחסוני בת ה-7 מהיישוב אלפרועה שבנגב נפצעה מרסיסים שנפלו על ביתה, והרופאים נאבקים על חייה. 12 בני אדם נוספים נפצעו קל, חלקם מרסיסים או מנפילה בדרך לממ"ד, והיתר מוגדרים נפגעי חרדה

ירוט טיל, הלילה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)ירוט טיל, הלילה (צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90)
אא

במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע נאבקים היום (ראשון) הרופאים על חייה של אמינה אלחסוני בת ה-7, מהיישוב אלפרועה שבנגב, שנפצעה בראשה לאחר שהרסיס פגע בביתה ביישוב, הסמוך לערד. היא מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ ילדים.

אביה מוחמד סיפר כי הרסיסים פגעו בחדר שבו ישנה יחד עם אחיה, אך יתר בני המשפחה לא נפגעו במתקפה. הוריה מיהרו להזעיק את מד"א וחברו לניידת טיפול נמרץ שנשלחה אליהם ופינתה את הילדה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה, מונשמת וסובלת מחבלת ראש.

פרמדיקית מד"א זוהר סרבינצקי סיפרה: "סמוך לכניסה לערד חברנו לרכב פרטי שהגיע מהפזורה. במושב האחורי הייתה ילדה מעורפלת הכרה עם פציעה מרסיס בראשה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה קשה". מסורוקה נמסר לאחר מכן כי הילדה פונתה לחדר הטראומה במחלקה לרפואה דחופה והועברה לחדר ניתוח.

בסך הכל פונו לסורוקה 12 בני אדם מיישובים שונים בנגב, בהם שמונה נפגעים במצב קל שחלקם נפגעו מרסיסים וחלקם תוך כדי ריצה למרחבים מוגנים, ושלושה נפגעי חרדה. על פי מד"א, עוד 20 בני אדם ברחבי הארץ פונו לטיפול רפואי והם מגודרים נפגעי חרדה או נפגעי חבלה בעת גישה למקום מוגן.

תגיות:נגבפצועי מלחמהתקיפה איראנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה