סלבס בהתחזקות

גיא זוארץ מודה: "אין כמו השבת. עושים קידוש, מברכים ומודים"

המגיש דיווח לעוקביו כי הוא נמצא במדינה זרה, מה שלא מנע ממשפחתו להתאחד איתו. הוא הסביר כי אחת הסיבות היא החיבור המשפחתי בסופי השבוע: "אין כמו השבת שלנו. בכל מקום בעולם זה הרגע שמחבר את כולנו"

(צילום: Oren Ben Hakoon / Flash90)(צילום: Oren Ben Hakoon / Flash90)
אא

השחקן גיא זוארץ ידוע כמי שקרוב מאוד לדת. פעמים רבות הוא סיפר על תהליך ההתחזקות שלו, כשגם אשתו, יעל בר זוהר, משתדלת לשמור שבת. בסוף השבוע, כך הוא סיפר, אשתו וילדיו המריאו לחו"ל, כדי לראות אותו. זוארץ נמצא בעבודה בתאילנד, שם הוא צילם תכנית, והגעגועים למשפחה הכריעו – הם ייפגשו במהלך החג במדינה אחרת.

זוארץ כתב על כך לעוקבים שלו. הוא סיפר עד כמה חשוב החיבור עם המשפחה ובמיוחד, השבת והקידוש יחד. "אין כמו השבת שלנו. בכל מקום בעולם זה הרגע שמחבר את כולנו", הסביר. "הזמן הקסום הזה שהשמש שוקעת... עושים קידוש, מברכים ומודים".

זוארץ לא שכח גם את החטופים שנמצאים בעזה. "הלוואי שזאת תהיה השבת האחרונה שהחטופים שלנו לא כאן", הוא הוסיף. "אמן שנתעורר לשבוע עם בשורות מרעישות וטובות שמחזירים אותם. אין זמן אחר. אין משהו שיותר חשוב מזה בעולם כולו. בואו נתפלל על זה כולנו . זה הזמן!".

לאחרונה, בר זוהר ערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה בחשבון האינסטגרם, בו דיברה גם על תהליך ההתחזקות שלה ושל בעלה. היא נשאלהה אם הם שומרים שבת והתבקשה גם לשתף על תהליך ההתחזקות שלהם. "בגדול, אני יכולה להגיד שאנחנו מאוד אוהבים להיות בשבת בבית. זמן איכות בנחת ובשקט. מנותקים מטלפונים ומסכים. לצערי, בגלל המצב הבריאותי של אבא הטלפון שלי בבית תמיד חייב להיות זמין כדי שאוכל להיות שם עבורו, כמובן, אבל מתנתקת מכל השאר ומה שלא הכרחי".

בהמשך סיפרה על בר המצווה של הבן שלה, אורי, אותו תיעדה כשהוא עטוף בטלית. "זה מאוד מאוד מרגש אותנו", אמרה. "לפגוש את כל האנשים המדהימים שיש לנו בעם שלנו. כל הערבות ההדדית. היוזמות. זה אמיתי, מחזק אותי בימים הקשים האלה. אור בחושך".

תגיות:גיא זוארץקידוששבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה