סלבס בהתחזקות

הזמר ששון שאולוב: "רוצה לחזור בתשובה"

הזמר חשף בראיון: "שומר שבת, שומר כשרות, אני אדם מאמין ובטח שלא אעבוד בשבת. הולך לקברי צדיקים. מתייעץ עם רבנים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

ששון איפרם שאולוב נחשב לאחד מהתגליות המעניינות של השנה. הוא מילא את היכל מנורה בגיל 21 בלבד, כשהוא עולה לבמה עם ציצית וקידש שם שמיים פעמים רבות במהלך ההופעות שלו.

בריאיון לאתר ynet סיפר שאולוב כי הוא נמצא בתהליך התחזקות. "אני אדם שומר שבת, שומר כשרות, בן אדם מאמין, בטח לא אעבוד בשבת. הולך לקברי צדיקים. מתייעץ עם רבנים, נקרא לזה ככה, לא מוכרים. אני רוצה להתעמק בדת. יותר ללמוד"..

על השאלה אם הוא חושב על חזרה שלמה בתשובה, ענה שאולוב: "אולי ביום מן הימים. אתה יודע מה, במאה אחוז כן. אם אני אהיה דתי, אמן דתי, זו כנראה תהיה הפסגה של הפסגה של הפסגה".

שאולוב סיפר כי הוא איבד שני חברים שעבדו איתו בעבר באולם אירועים - סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי ז"ל (36) ורס"ל (מיל') אביאל מלקמו ז"ל (21), שנפלו במלחמה. "הופענו יום אחד בדרום לחיילים. זה היה מטורף. אתה רואה שאתה מצליח לשמח אותם במצב כזה, מה יותר מדהים מזה? או שאתה מופיע בפני כאלה שממש עוד רגע הולכים להילחם. לצערי מתחילת המלחמה קיבלתי הודעות על חיילים שנפלו ואהבו את השירים שלי. שמעתי מבני המשפחה שלהם. בתל השומר הגעתי להופיע בפני חיילים פצועים, הנגן ואני. אחד מהם, שאמר שאוהב אותי מאוד, איבד את רגליו. אני שר מולם וחושב: אלה ילדים בגיל שלי, בלי רגליים. זה הרג לי את הנשמה. עשיתי הכל כדי לשמח אותם".

על תחילת דרכו אמר: "כל החיים שרתי. הייתי ילד בן עשר שמזמר כמו משוגע ברחובות בת גלים, לוקח שולחן בשכונה, עומד עליו ומופיע. שרתי הכל, אולי טיפה יותר מזרחית, אבל התבוננתי בהרבה זמרים במהלך הדרך. מוזיקת עולם, שלמה ארצי, מזרחית, מה שהיה במיינסטרים, גם איברהים טטליסס. אמא הייתה שומעת המון איטלקית".

על חוויה מוסיקלית זכורה מהילדות סיפר: "הייתי ילד בשיא החמידות והשובבות, הלכתי להרצאה של סטודנטים שהייתה ליד הגינה הקהילתית שלנו והתחלתי להפריע, לגעת בכל דבר שזז. ראיתי מישהי שיושבת שם, מסתכלת עליי, מראה קצת אשכנזי כזה. ההפך הגמור ממני. ואז אמא קוראת לי מהחלון, 'ששון!'".

תגיות:חזרה בתשובהששון שאולוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה