חדשות בארץ

מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של הלוחם שנפצע בערב אל עראמשה

סרן במילואים דור זימל נפצע אנושות מפיצוץ הכטב"ם ששוגר לעבר מבנה ביישוב הצפוני, בו שהו חיילי צה"ל. 14 לוחמים וארבעה חברי כיתת הכוננות נפצעו, מהם ארבע באורח קשה. שיפור קל במצבה של בת השבע, שנפצעה קשה מפיצוץ הטיל האיראני בנגב

הפיצוץ בערב אל-עראמשה (צילום: על פי סעיף 27א')הפיצוץ בערב אל-עראמשה (צילום: על פי סעיף 27א')
אא

המרכז הרפואי לגליל עדכן היום (ראשון) כי מצבו של סרן דור זימל, סמ"פ מילואים בנח"ל, שנפצע השבוע מפיצוץ הכטב"ם ששוגר אל עבר ערב אל עראמשה, מוסיף להיות קשה מאוד.

זימל, תושב אבן יהודה, היה אמור להתחתן בעוד חודשיים עם בת זוגו שיר, וכעת הרופאים נאבקים על חייו. בני משפחתו סיפרו כי הוא התגייס למילואים ב-7 באוקטובר, ומאז שירת בצפון. הוא מאושפז במחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

אביו אלון כתב על מצבו של בנו וביקש ממי שיכול להתפלל לשלומו: "דור שלנו האהוב מונשם ומצבו עדיין קריטי, אנו מתפללים להחלמתו. תודה על מאות הודעות וטלפונים שמחזקים אותנו. לדור ושיר יש תאריך חתונה, ה-7.6. דור האריה עושה מאמצים בלתי נתפסים - נשאר לנו רק להתפלל. תודה לכם על התפילות והחיזוקים. מבקש להמשיך להתפלל במלוא העוצמה - דור זימל בן שרון ואלון".

בתקרית בערב אל עראמשה נפצעו, מלבד זימל, עוד 13 חיילי צה"ל, מהם ארבעה במצב קשה. כמו כן נפצעו ארבעה חברי כיתת הכוננות. הכטב"ם שוגר מדרום לבנון, במקביל לטילי נ"ט שנורו אל המבנה בו שהו חיילי צה"ל ביישוב הצפוני. כשהגיעו הכוחות לחלץ את הנפגעים הרבים, ירו המחבלים מספר טילי נ"ט נוספים בניסיון לפגוע גם במחלצים.

שיפור במצבה של בת השבע שנפצעה בנגב

המרכז הרפואי סורוקה עדכן כי חל שיפור במצבה של אמינה אלחסוני בת ה-7, שנפצעה קשה בליל המתקפה האיראנית. הילדה, מהיישוב אלפרועה שבנגב, נפצעה בראשה מרסיסים. מבית החולים סורוקה נמסר כי "היא נושמת כעת בכוחות עצמה. מצבה מוסיף להיות קשה כתוצאה מפגיעת הראש הקשה, והיא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ ילדים".

תגיות:ערב אל עראמשהפצועי צה"למלחמת "חרבות ברזל"

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה