חדשות בארץ

אחותו של הנייה בפוסט לאחר הטבח: "אלוהים, חתוך להם את החיים, תן להם להיות עסוקים בגופות שלהם"

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד צבאח אל סלם הנייה, תושבת תל שבע ואחותו של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס. היא נעצרה בחודש שעבר בגין הסתה לטרור והיום נחשפו הפוסטים שכתבה

הנייה (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)הנייה (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)
אא

פרקליטות המדינה הגישה היום (ראשון) לבית משפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד צבאח אל סלם הנייה (57) מתל שבע, אחותו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה. מיוחסות לה עבירות של גילוי הזדהות עם ארגון טרור והסתה.

אל סלם, אחת משלוש אחיות של מנהיג החמאס המתגוררות בישראל, נעצרה בחודש שעבר בתום חקירה סמויה של משטרת ישראל והשב"כ. בביתה נתפסו ממצאים המחזקים קיום קשר עם גורמי חאמס ברצועה ובחו"ל וכן מאות אלפי שקלים במזומן, שעל פי החשד גייסה לטובת חמאס.

מכתב האישום, שהגיש עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, עולה כי ב-9 באוקטובר שלחה צבאח הנייה לעשרות אנשי קשר, ובהם אחיה, הודעות ווטסאפ הכוללות דברי שבח, אהדה ועידוד למעשי חמאס ולחלקו במעשי הזוועה ההמוניים המהווים מעשי טרור.

בין היתר כתבה (בערבית): "הוי אלוהינו יש לנו אחים נכנסו לאויב שלנו. ניצחון לדת שלך ושחרור לאסירים שלנו, ויציאה של הנביא שלך מוחמד עליו התפילות, עשה להם סיבות הכוח... ספק להם ממה שיש לך והכוח שלך והניצחון שלך. הוי אלוהים הרחק מאיתנו ומהם כוחו של האויב שלך והאויב שלנו הקנטרני. הוי אלוהים הניצחון ממך זה שהבטחת בו לעבדים שלך המאמינים. הגבירו את הבקשה, ניצחון מאלוהים והניצחון בקרוב".

למחרת וכן כעבור מספר ימים, שלחה הנייה בקבוצות ווטסאפ בהן היא חברה הודעה נוספת: "היי חבר'ה. מי שיכול לשלוח את התפילה הזאת אל כל השמות שנמצאים אצלכם זה משפיע מאוד להשמדת האויב. 'הוי אלוהים פזר אותם והפרד ביניהם ועשה את ניהולם בהשמדתם והרוס את בניינם והחלף את מצבם וקרב את סופם וחתוך להם את החיים. תן להם להיות עסוקים בגופות שלהם וקח אותם... הוי אלוהים ספור אותם במספר והרוג אותם ואל תשאיר אף אחד מהם'. אלוהים תעשה בשחיטה שלהם והרחק אותנו מהרוע שלהם. אלוהים תתפלל על מוחמד ועל אומת מוחמד. שלא תעצור אצלך".

את ההודעות היא שלחה בין היתר לקבוצות בשם "אהובים של סבתא" ו"פרחי הנייה", ובין השאר היא שלחה אותן גם לאחיה. קבוצת הוואטסאפ "אהובים של סבתא" מנתה תשעה מספרי טלפון, ואילו קבוצת "פרחי הנייה" מנתה 116 מספרים - ובשתי הקבוצות היא פרסמה דברי שבח ועידוד לחמאס. הנייה הייתה חשודה גם בעבירה של מגע עם סוכן חוץ, אך עבירה זו לא נכללה בכתב האישום. הפרקליטות ביקשה את הארכת מעצרה עד לתום ההליכים המשפטיים.

תגיות:כתב אישוםהסתה לטרורצבאח אל סלם הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה