חדשות בארץ

מת מפצעיו קצין צה"ל, שנפצע אנושות בתקיפה על ערב אל עראמשה

רס"ן (מיל') דור זימל, בן 27, מאבן יהודה, סגן מפקד פלוגה בגדוד 8103, חטיבת עציוני (6), נפטר מפצעיו במרכז הרפואי לגליל. הלווייתו תתקיים מחר בצהריים ביישוב מגוריו

רס"ן דור זימל, הי"ד (צילום: מועצה מקומית קדימה-צורן)רס"ן דור זימל, הי"ד (צילום: מועצה מקומית קדימה-צורן)
אא

צה"ל עדכן הערב (ראשון) על פטירתו במרכז הרפואי לגליל של רס"ן דור זימל הי"ד, מאבן יהודה, סגן מפקד פלוגה בגדוד 8103, חטיבת עציוני (6). הוא נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח אנוש ביום רביעי שעבר, כתוצאה משיגורים שבוצעו משטח לבנון לעבר ערב על עראמשה. בן 27 בנופלו. הותיר אחריו זוג הורים ושני אחים. הלווייתו תערך מחר, שני, בצהריים, בבית העלמין הצבאי באבן יהודה.

בכך עולה מספר חללי צה"ל מאז תחילת המלחמה ל-605.

אביו, אלון, פרסם הודעה בפייסבוק, בעקבות מות בנו: "אחרי חמישה ימי מאבק, דור דור שלנו האריה בחר את בחירתו ונדם. תודה לכל מי שתמך בו ובמשפחה בימים קשים אלו. נלווה אותו יחד כל עם ישראל מחר ב 12:00 בבית העלמין באבן יהודה. תנוח על משכבך בשלום אריה שלנו".

המועצה המקומית קדימה צורן פרסמה הודעה בעקבותיו מותו של הקצין: "מועצת קדימה צורן אבלה וכואבת עם כל עם ישראל על נפילתו של דור זימל, בנם של אלון ושרון, ואח לליאור ותום, תושבי היישוב. דור זימל הי"ד קצין בנח"ל, נפצע אנושות באירוע הכטב"מ בערב אל עראמשה וכל עם ישראל התפלל לרפואתו. דור היה אמור להינשא בחודש הקרוב לבחירת ליבו, שיר שגיב. המועצה מלווה את המשפחה".

זימל, סטודנט לתואר ראשון במשפטים וממשל, היה אמור להתחתן בעוד חודשיים עם ארוסתו שיר. בני משפחתו סיפרו כי הוא התגייס למילואים ב-7 באוקטובר, ומאז שירת בצפון.

באירוע הקשה בערב אל עראמשה נפצעו 14 חיילי צה"ל, מהם ארבעה באורח קשה, וארבעה אנשי כיתת הכוננות של היישוב. זאת, לאחר שמחבלי חיזבאללה שיגרו מספר טילי נ"ט וכטב"ם ממולכד לעבר מבנה בו שהו חיילי צה"ל.

ד"ר אוריאל טרטמברג, מהמרכז הרפואי לגליל מסר: "הפצוע, שהיה מונשם מאז הגעתו, סבל מפגיעת ראש קשה, וכבר בתחילה אובחנה פגיעה מוחית. כעבור בירור ואיבחון כמקובל, נקבע מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות".

נכון לעכשיו מאושפזים במרכז הרפואי שני חיילים פצועים מהאירוע בערב אל-עראמשה: בן 51 המאושפז במחלקה הנוירוכירורגית, במצב בינוני עד קשה, עבר ניתוח נוירוכירורגי ובהמשך נגמל מהנשמה, ובן 29 המאושפז במצב בינוני במחלקה כירורגית. שאר הפצועים מהאירוע בערב אל-עראמשה שוחררו או הועברו לאשפוז בבתי חולים אחרים.

במרכז הרפואי עדיין מאושפז חייל מילואים בן 32, שהובא בתאריך 13.4 ממרחב חניתה במצב קשה, עם פגיעות רסיסים עקב התפוצצות כטב"ם, ואושפז בתחילה במחלקה לטיפול נמרץ כללי. בימים האחרונים חל שיפור משמעותי במצבו, והוא מאושפז כעת במחלקה כירורגית במצב בינוני ויציב.

תגיות:חלל צה"למלחמת חרבות ברזלערב אל עראמשה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה