חם ברשת

השחקן המפורסם הותקף: "תגנה את ישראל". זה מה שעשה בתגובה

מפגינה פרו-פלסטינית ניסתה להתגרות בכוכב הקולנוע אלק בולדווין במהלך שהותו במסעדה, אך זה לקח את הטלפון שלה והשליך אותו. זו הפעם השנייה שבה בולדווין מסרב לדבר בגנות ישראל או לעמוד לצד הפלסטינים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מפגינה פרו-פלסטינית תקפה אמש (שלישי) את כוכב הקולנוע אלק בולדווין. זה קרה בבית קפה בניו יורק. המפגינה דרשה מבולדווין שוב ושוב לקרוא קריאות בעד פלסטין ונגד ישראל. בולדווין, שאינו יהודי, החליט להגיב בתקיפות ולא נשאר חייב. זו אינה הפעם הראשונה שבולדווין מתבקש לצאת בקריאה נגד ישראל ומסרב. בעבר הוא נדרש לסוגייה אך סירב להשתתף בכל גינוי נגד ישראל.

"אלק, בבקשה, תגיד את זה פעם אחת ואעזוב אותך במנוחה", אמרה האישה בתיעוד. "אני אעזוב אותך במנוחה, נשבעת. רק תגיד את זה פעם אחת". בולדווין התעלם מדבריה וביקש להזמין משטרה למקום.

המפגינה לא ויתרה. היא המשיכה להשמיע ביטויים נגד ישראל והיהודים וביקשה מהשחקן לגנות את מה שנעשה בעזה. כאשר הבחינה שהשחקן לא עונה לה, היא ביקשה ממנו הסברים לגבי מה שהתרחש במהלך אחד צילומי הסרט בו השתתף ובו נהרגה הצלמת. "למה הרגת את האישה הזאת? אתה הרגת את האישה הזאת ולא ריצית זמן בכלא", קראה לעברו בניסיון לעורר את תשומת לבו (מדובר בסרט שנערך ב-2021, אז צולם מערבון ובולדווין ששיחק בתפקיד ראשי ירה בכלי נשק ששימש כאביזר צילומים והיה טעון, ללא ידיעתו). בתגובה, עובד ניסה להוציא את האישה מבית הקפה כשבולדווין אומר לו "תוכל לעשות לי טובה לרגע?", תוך שהוא לוקח את הטלפון הנייד של האישה ומשליך אותו.

בחודש דצמבר האחרון בולדווין היה מעורב באירוע דומה. הוא עבר בזירת הפגנה נגד ישראל במנהטן, כשהמפגינים התעמתו עם השחקן רק משום שסירב לגנות את ישראל או להביע הזדהות עם הפלסטינים. אחד המפגינים ניגש אליו ואמר לו "בכיס של מי אתה?", ושאל האם הוא מוכן לגנות את היהודים. בולדווין בן ה-66 ענה לו: "אני בכיס של הוליווד. אתה שואל שאלות מטופשות. תשאל אותי שאלה חכמה". המפגין קילל אותו והשוטרים הפרידו בין הניצים.

תגיות:פרו פלסטיניםאלק בולדווין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה