מעניין

דיוויד שווימר נגד הפלסטינים: "לתמוך ביהודים"

השחקן המפורסם הסביר: "אם זו הייתה כל קבוצת מיעוט אחרת, התגובה הייתה זעם ופעולה מיידית. האנטישמיות הזו גוברת, ומתפשטת מחטיבת הביניים לתיכון ועד לקמפוסים"

דיוויד שווימר (צילום: shutterstock)דיוויד שווימר (צילום: shutterstock)
אא

ההפגנות האנטישמיות בקמפוסים ברחבי ארה"ב הובילו לתגובות ברחבי העולם, המגנות את האירועים. בין המגנים השחקן המפורסם דיוויד שווימר, שיצא בקריאה נגד הפלסטינים ובעד היהודים.

בפוסט שהעלה לאינסטגרם כתב השחקן היהודי: "סטודנטים יהודים ברחבי אמריקה חווים את ההתקפות הקשות ביותר על זכויותיהם, כבודם ובטיחותם שראיתי בחיי". שווימר צירף סרטון שכולל תיעוד של מפגין פרו-פלסטיני מכה את פעיל ההסברה יוסף חדאד, וכן קטע מנאומה של עדן ידגר, סטודנטית יהודייה מאוניברסיטת קולומביה.

"בעוד שחלק מההפגנות שקטות - האווירה הכללית היא של הטרדה, הפחדה, הפרדה, דברי שטנה, איומים ומעשי אלימות אמיתיים", כתב שווימר. "אם זו הייתה כל קבוצת מיעוט אחרת, התגובה הייתה זעם ופעולה מיידית. ובכל זאת האנטישמיות הזו גוברת, ומתפשטת מחטיבת הביניים לתיכון ועד לקמפוסים של מכללות ברחבי הארץ. בבקשה תראו את תמיכתכם בשכנים, החברים והקולגות היהודים שלכם. שתיקה היא שיתוף פעולה".

זו אינה הפעם הראשונה ששווימר מוחה ברשתות החברתיות נגד אנטישמיות. בחודש דצמבר הוא יצא במתקפה חריפה נגד ראשי האוניברסיטאות וכתב: "106 דמוקרטים סירבו להוקיע את העלייה הדרסטית באנטישמיות בארה"ב וברחבי העולם. 92 מהם נכחו בהצבעה. כנראה שהם היו נוכחים בגופם, אבל השאירו את המצפן המוסרי והמצפון שלהם בבית. שתיקה היא שיתוף פעולה".

תגיות:אנטישמיותדיוויד שווימר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה