סלבס בהתחזקות

מור ממן: "לשמור נגיעה - כי הסינון מדויק"

בסטורי שהעלתה לאינסטגרם, מלכת היופי לשעבר שחזרה בתשובה מסבירה מדוע שמירת נגיעה בתקופת הרווקות תסייע רבות לזוגיות

מור ממןמור ממן
אא

מלכת היופי לשעבר, מור ממן, יצאה בקריאה לנשים רבות העוקבות אחריה לשמור נגיעה.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה ממן, שחזרה בתשובה, כי לשמור נגיעה "זה הסינון המושלם והמדויק ביותר". היא הסבירה כי במצב הזה, גבר שלא רוצה להתחתן "אין לו מה להציע לך".

"הוא יודע שאין לו אפשרות לשחק איתך משחקים", כתבה ממן והוסיפה כי היא ממליצה לומר "מזמור לתודה", להתבודד עם השם ולומר לו תודה גם אם הזיווג מתעכב.

בסשן שאלות ותשובות, שערכה לאחרונה עם עוקביה, נשאלה ממן על ידי אחת העוקבות מה היא צריכה לעשות עם הבעל המתחזק. "תשמחי שבעלך רוצה להקים איתך בית נאמן וכשר. הוא בעצם רוצה להכניס את הקדוש ברוך הוא אליכם לבית ולהיות ביניכם! זאת זכות, כל חודש את מתחדשת, כמו כלה", כתבה לה.

"לא הרבה יודעים עליי", כתבה בעמוד שלה, "אני לא באתי מבית דתי, ולפני שמונה שנים כשהתחלתי להתחזק באמונה לקחתי על עצמי צניעות, באומן בציון של רבנו הקדוש רבי נחמן. היום אני מבינה שהצניעות זאת מלכות. היום אני מבינה כשאת סוגרת מבחוץ את מאפשרת לאור הפנימי שלך לצאת החוצה, ולקבל משמעות. היום אני מבינה את היופי, את המשמעות, את הזכות, את המלכותיות ואת השליחות. צניעות זאת אחריות! ולמה? כי כשאת לבושה בצניעות גם הפנימיות שלך צריכה להיות באותו התדר. זה משהו שמתחיל מבפנים לבחוץ. תודה להשם על הזכות לשוב אליו. ודווקא ממקום שראיתי הכל - לבחור בו".

תגיות:צניעותשמירת נגיעהמור ממן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה