חדשות בארץ

מחבלים חוסלו בזמן שניסו לשגר רקטות מעזה לישראל

כוחות צה"ל פועלים במרכז הרצועה, תקפו תשתיות של חמאס בשאטי ובנוסיראת וחיסלו מספר חוליות. מטוסי קרב תקפו תשתיות של חיזבאללה באזור בעל בכ, כמאה קילומטרים צפונית לגבול ישראל

לחימה במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)לחימה במרכז הרצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

ביומה ה-202 של המלחמה, דובר צה"ל עדכן היום (חמישי) כוחות צה"ל חיסלו מספר חוליות מחבלים במרכז רצועת עזה, בהן אחת שעמה לשגר רקטות לעבר יישובי העוטף.

לוחמי חטיבת הנח"ל, הפועלים מסדרון נצרים במרכז הרצועה, זיהו שני מחבלים שניסו לבצע שיגורים לעבר שטח ישראל. הם הכווינו את חיל האוויר ומטוסי קרב תקפו את המחבלים, השמידו את בור השיגור ואת מחסן אמצעי הלחימה בו שהה אחד המחבלים.

בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתית טרור במרחב שאטי, בה שהו מחבלי חמאס שביצעו שיגורים לעבר כוחות צה"ל במרכז הרצועה. חוליית מחבלי "צליפה" של חמאס חוסלה במרחב נוסיראת.

לאורך היממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו יותר מ-30 מטרות של ארגוני הטרור ברחבי הרצועה, בהן מחסני אמל"ח, חוליות מחבלים, מבנים צבאיים ותשתיות טרור נוספות.

(צילום: דובר צה"ל)

תקיפה בעומק לבנון

צה"ל תקף באזור העיר בעלבכ במזרח לבנון, במרחק של כ-100 ק"מ צפונית למטולה. הלבנונים דיווחו כי התקיפה בוצעה באמצעות כטב"ם והושמדו בין היתר תשתיות דלק ותחמושת של חיזבאללה. מטוסי קרב תקפו הלילה גם באזור העיירה מארון א-ראס שבדרום לבנון.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזלתקיפה בלבנון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה