חדשות בעולם

האוכל בחתונה היה טעים, אך עשרות האורחים הורעלו ופונו לבית חולים

אירוע יוצא דופן: עשרות בני אדם שהגיעו לחתונה, גילו מהר מאוד שהאוכל היה מקולקל. הם פונו לבית החולים, שם התברר כי סבלו מהקאות. כך זה נגמר

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חתונה בדרום מקסיקו הפכה מהר מאוד לאסון של ממש: צוותי רפואה נאלצו לפנות כ-80 אורחים שסבלו מהרעלה חמורה, מיד אחרי שהחתונה החלה.

האירוע התרחש בעיר קוארנבקה, הבירה של מדינת מורלוס. הוא התרחש ביום שבת, כשלפי העדויות, כ-100 בני אדם חשו ברע אחרי שלקו בהרעלת מזון. אדם ששהה במקום האירוע צילם את הרגעים אחרי ההרעלה ההמונית, במה שנראה כמו קטע שלקוח מסרט אימה: בזה אחר זה, האורחים ועובדי הגן מיהרו לסייע לאלה שהורעלו, כשחלק מהאנשים הם מבוגרים מאוד.

ארנזה רודריגז, אורחת מצד החתן, סיפרה כי האירוע התחיל בשעה ארבע אחר הצהריים, אך עובדי המקום הגישו את המנות סביב השעה שש בערב. לדבריה, ניתן היה לזהות אנשים רבים המתמודדים עם סימפטומים של הרעלה לקראת השעה שמונה בערב.

"אנשים הקיאו, שלשלו, סבלו מכאבי ראש ואפילו התמודדו עם כאבי בטן", סיפרה לאתר חדשות מקומי. היא ציינה כי באותו ערב ממש אכלה למנה ראשונה פטריות עם רוטב עגבניות. שעתיים אחרי הוגשה מנת חזה עוף ממולא, בליווי פירה. היא חשה ברע ומיד פונתה לבית החולים.

"אני לא יודעת בדיוק איזו מהמנות שאכלתי הייתה מקולקלת, אבל מה שבטוח זה שהיו צריכים לסחוב אותי לאמבולנס. בבית החולים הכניסו לי אינפוזיה ואמרו שיש לי זיהום בקטריאלי", הוסיפה. מאוחר יותר דווח בכלי התקשורת במדינה כי האורחים שוחררו הביתה אחרי בדיקה של מספר שעות.

"זה היה מאוד לא נעים. בשלב מסוים אפילו החתן והכלה התחילו לעזור לאורחים שחשו ברע", סיכמה רודריגז. טרם ידוע האם הרשויות מתכוונות לחקור את האירוע ומה יעלה בגורלו של גן האירועים.

תגיות:חתונהאוכל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה