מעניין

"מזכיר את שנות ה-30 בגרמניה": הכוכב היהודי יוצא נגד הפלסטינים

השחקן והקומיקאי ברט גלמן התייחס לתופעת המפגינים הפרו פלסטינים שמונעים את כניסתם של סטודנטים יהודים לקמפוסים

בעיגול: ברט גלמן (צילומים: shutterstock)בעיגול: ברט גלמן (צילומים: shutterstock)
אא

כוכב הקולנוע ברט גלמן התבטא ביממה האחרונה בחריפות נגד הפרו פלסטינים שמפגינים נגד ישראל בקמפוסים של אוניברסיטאות ארה"ב. הוא יצא בקריאה נגד הסטודנטים שהתבצרו בקמפוסים ומנעו מסטודנטים יהודים להיכנס פנימה.

גלמן, 47, הוא יהודי. מאז תחילת המלחמה הוא מקפיד לעמוד לצד ישראל. בראיון לאתר TMZ שערך כשביקר בנמל התעופה בלוס אנג'לס הוא הסביר כי "אני אמנם מאמין בחופש הביטוי, אבל אם אנשים מפיצים דברי הסתה ושנאה ונוקטים באלימות, אז צריך לסלק אותם (מהאוניברסיטה). זה הכל".

בהמשך נשאל גלמן כיצד האוניברסיטאות צריכות לפעול, וענה: "אם ההפגנות היו נגד אנשים אחרים... אם הם (המפגינים) היו חוסמים סטודנטים שחורים ולא נותנים להם להיכנס לקמפוס, אז היו משביתים אותם מיד - כמו שבאמת צריך. העובדה שהאנשים האלה לא מכירים בכאב היהודי רק חושפת את הקלפים שלהם. חוץ מזה, אני השתתפתי בהפגנות בעד ישראל ולא עטיתי מסכה. כל האנשים האלה כן עוטים מסכות".

"אני לא חובב קונספירציות, אבל כל זה נראה לי מתואם באופן חשוד מאוד. לכן ההפגנות הן לא רק נגד אי צדק - זו קבוצה מתואמת שכבר ראינו בעבר... שהעם היהודי כבר ראה בעבר, במהלך ההיסטוריה", סיכם. "זה בעצם שידור חוזר של מה שקרה בשנות ה-30, כשלא איפשרו לסטודנטים יהודים להיכנס לאוניברסיטאות בגרמניה".

תגיות:פלסטיניםארה"בהפגנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה