סלבס בהתחזקות

הזמר אושר כהן על הטרגדיה שעבר: "בזכות התפילות שלכם, תודה להשם יתברך"

הזמר שיתף את עוקביו כי אביו עומד לעבור ניתוח חשוב, וביקש שעם ישראל יתפלל עליו. לאחר שיצא מהניתוח בשלום כתב: "תודה גם לחברים הטובים והמשפחה שהתפללו וקרעו את השמיים"

הזמר אושר כהןהזמר אושר כהן
אא

הזמר אושר כהן, שיתף בימים האחרונים את עוקביו בטרגדיה של ממש: אביו עבר ניתוח מורכב והוא היה חרד לשלומו. הוא העלה סטורי בחשבון האינסטגרם עם תפילה לרפואת אביו, אילן, וביקש מהקהל ומעם ישראל להתגייס לטובת מטרה נעלה. גם הזמרים עומר אדם ואודיה אזולאי העלו פוסטים דומים ושיתפו את התפילה לרפואת אביו.

הסטורי הזה זכה לתגובות רבות. העוקבים של כהן החליטו להצטרף לתפילה המונית, ותוך מספר שעות הוא שיתף כי אביו יצא מהניתוח המורכב, ובהתאם לכך הודה לקהל ולחבריו שהתפללו לשלומו, וכמובן – להשם יתברך.

"תודה לשם יתברך ותודה לכם ועליכם מהקהל שלי, לחברים הטובים והמשפחה שהתפללו וקרעו את השמיים", הוא כתב. "אבא שלי עבר ניתוח מורכב שהסתיים עכשיו ובזכות הרבה תפילות שלכם עבר בשלום ובעזרת השם ייצא מכלל סכנה. אוהב אתכם ומעריך, תודה תודה תודה, רק בריאות ובשורות טובות לכולם". כהן זכה לחיזוקים רבים מהקהל ובכלל מעוקביו, שליוו אותו לאורך הימים הקשים שעבר.

כהן סיפר לאחרונה לעוקביו כי הוא מקפיד לצום, להניח תפילין וגם לשמור שבת. בראיון שערך לאחרונה הוא סיפר על הזיכרונות מבית הכנסת בתקופת החגים ועל הקשר של משפחתו לדת.

"צם, תפילין גם. משתדל לשמור שבת", הוא סיפר לעוקביו. "אבא שלי דתי, עם ציצית וכיפה. משפחה בין דתית למסורתית. הדת אצלנו ממש בדם".

"מאז שאני זוכר את עצמי גדלתי על ערכים דתיים, אבא קידש והלך לבית כנסת. אבל יש משהו מלווה אותי – פיוטים", הוא סיפר בראיון להידברות. "מגיל 11 אני מנגן ושר, אבל משהו שנצור אצלי בלב זה הפיוטים – זו הנקודה היהודית שלי".

תגיות:טרגדיהאושר כהן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה