חדשות בארץ

אחרי יומיים שקטים: שיגורים לגליל ולעוטף - אישה נפצעה קל בצפון

לראשונה מאז המלחמה שוגרו רקטות מדרום לבנון למרחב הכפרים הדרוזים בגליל המערבי. שיגור בוצע לעבר העוטף ובשני המקרים לא דווח על נפגעים. צה"ל תקף יעדים ברפיח ובחאן יונס ובסוריה מדווחים על תקיפה ישראלית

ארכיון (צילום: דוברות חיל האוויר)ארכיון (צילום: דוברות חיל האוויר)
אא

לאחר כמעט יומיים של שקט, מחבלי חיזבאללה שיגרו היום (שישי) רקטות וכטב"ם לעבר הגליל המערבי, למרחב הכפרים הדרוזים ירכא, אבו סנאן, כפר יאסיף והסביבה. דווח על מספר יירוטים שביצעה מערכת ההגנה האווירית של צה"ל.

צוות מד"א טיפל באישה בת 43, תושבת ירכא, שנפצעה קל מרסיס של חלקי יירוט. המרכז הרפואי לגליל עדכן כי הובאה אליו תושבת ירכא, מצבה קל והיא עברה בדיקות בחדר המיון.

מהמועצה המקומית ג'וליס נמסר כי "בוצעו לפחות שני ירוטים מוצלחים של כיפת ברזל מעל ג'וליס וירכא, אחד מהם ללא אזעקה. לאחר סריקות שבוצעו בשטח אותרו בירכא שברי ירוט, ללא גרימת נזק".

דובר צה"ל הוסיף כי "לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה כלי טיס עוין שחצה מלבנון לעבר המרחב, בעקבות שבריי היירוט נגרם נזק קל ביישוב ג׳וליס".

(צילום: דובר צה"ל)

צה"ל זיהה מוקדם יותר היום מחבלים נכנסים למבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב עייתא ע-שעב שבדרום לבנון. מטוסי קרב תקפו לאחר מכן את המבנים בהם שהו המחבלים.

כמו כן, צה"ל אישר כי בוצע שיגור של רקטה לעבר יישוב בדרום העוטף. הרקטה נפלה בסמוך לגבול הרצועה. כזכור, הירי האחרון לעוטף התבצע ביום שני, אז הופעלו אזעקות בשדרות והסביבה.

הפלסטינים דיווחו כי צה"ל תקף מספר מטרות בפאתי רפיח, ובעיבסאן שבמזרח העיר חאן יונס. על פי הדיווח בתקיפה ברפיח נהרגו שמונה בני אדם. סגן אלוף שי שילוח, ראש מטה ב' של חטיבת המילואים "כרמלי", הפועלת כעת בציר נצרים, אמר בריאיון ברדיו 103 כי: "המשימה שלנו כרגע היא לבתר את המרחב ברצועה, אנחנו פוגשים אויב ויש לא מעט פעילות במרחב, העבודה עוד רחוקה מלהסתיים".

דיווחים בסוריה: לראשונה מאז חיסול הבכיר האיראני – ישראל תקפה בדמשק

האופוזיציה בסוריה דיווחה על פיצוצים שנשמעו באזור הבירה דמשק. הותקפו מטרות ששייכות לצבא סוריה ודוןח על מספר הרוגים. בישראל לא הגיבו לדיווח.

אם אכן ישראל תקפה, מדובר בתקיפה הראשונה מאז חוסל מפקד משמרות המהפכה בסוריה ולבנון, מוחמד ריזא זאהדי, שהובילה לשיגור טילים מאיראן לישראל.

תגיות:חיזבאללהמלחמת חרבות ברזלשיגור רקטות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה