חדשות בארץ

אותרה גופת בנו של ראש מועצת קריית ארבע לשעבר, שנחשב חטוף בעזה

צה"ל הודיע למשפחתו של ראש המועצה לשעבר, אליהו ליבמן, כי גופת אליקים הי"ד, אותרה בשטח ישראל. הצעיר נרצח בשמחת תורה ליד אתר רעים, ונחשב עד מציאת גופתו כחטוף. בעזה נותרו 132 חטופים

אליקים ליבמן הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אליקים ליבמן הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

דובר צה"ל הודיע היום (שישי) כי בתום פעולות של המכון הלאומי לרפואה משפטית, זוהתה גופתו של אליקים ליבמן הי"ד, בן 24, אשר הוגדר עד היום כחטוף בעזה. ליבמן, בנו של ראש מועצת קריית ארבע לשעבר, נרצח במתקפת הטרור שהוביל חמאס בשמחת תורה וגופתו נמצאה בשטח ישראל.

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין העתיק בחברון. דברי פרידה בשעה 16:00 ברחבת מערת המכפלה, ומשם ייצא מסע הלוויה רגלי.

מצה"ל נמסר כי "קביעה זו מתבססת על ממצאים שאותרו, בעקבות עבודת חקירה ותהליך פענוח מורכבים המשותפים לצה"ל, משטרת ישראל והמכון הלאומי לרפואה משפטית". למעשה, הוברר כי ליבמן נטמן בטעות בקבר יחד עם נרצחת אחרת באתר ברעים. באישור מיוחד הקבר נפתח ואז התגלתה גופתו.

ההורים, אליהו ואבישג ליבמן, פרסמו הודעה לאחר קבלת האישור על זיהוי הגופה: "לאחר למעלה מ200 ימים ולילות של חיפושים, דאגות, תפילות ודמעות של רבבות עם ישראל, התבשרנו בצער רב, כי בננו היקר והאהוב אליקים שלמה ה' יקום דמו, איננו בין החיים, ועל פי ממצאים שהתגלו כעת, קבלנו הודעה רשמית על מותו על קידוש השם. על פי הממצאים שהתגלו לאחרונה אליקים שלמה הי"ד נרצח ביער רעים ביום שמחת תורה - שמיני עצרת בעת שנשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום ויחד עמם עלה בסערה השמיימה. 'אל נקמות ה' אל נקמות הופיע'".

ההורים הוסיפו: "מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת אלוהי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו. הזדמנות ראשונה להודות לכל כוחות הביטחון, צוותי החיפוש, מעגלי המתנדבים וכל רבבות עמך ישראל שהיו שותפים עמנו לאורך כל הדרך, ועשו ככל יכולתם במסירות נפש למעננו ולמען אליקים שלמה הי"ד. מן השמיים תבורכו ותנוחמו יחד עמנו".

בהודעת מועצת קריית ארבע  - חברון נמסר: "בכאב גדול נודע היום על הירצחו של אליקים שלמה ליבמן הי"ד בשבת שמחת תורה. במשך חודשים רבים אליקים נעדר וכולנו התפללנו למציאתו.  אליקים לחם בגבורה והציל חיים של רבים במהלך הקרבות בחניון רעים. אנו שולחים חיבוק עמוק למשפחת ליבמן האהובה, לחברים ולבית קריית ארבע - חברון. על מועד הלוויה והשבעה תשלח הודעה בהמשך".

חטוף מבארי נרצח וגופתו בעזה

כזכור, אמש הודיעה מזכירות קיבוץ בארי דרור אור, שנחטף לרצועת עזה, נרצח כבר ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בידי חמאס. אשתו של אור, יונת, נרצחה גם היא במתקפה בקיבוץ, וילדיהם נועם, בן 17, ועלמה, בת 13, נחטפו ושוחררו בעסקה בנובמבר. עם ההודעה על מותו של אור, עלה מניין החטופים המתים ל-37.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזהאליקים ליבמן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה