חם ברשת

"קיום המצווה – חלק מחובתנו לחיילי צה"ל": הפרשת חלה עולמית בלוס אנג'לס

אושיית הרשת נטלי דדון הגיעה לארה"ב, שם נערכה הפרשת חלה גדולה בהשתתפות 300 נשים. כמה ימים קודם, היא מצאה את עצמה בלב סערה במהלך הפגנה באוניברסיטת ברקלי

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת נטלי דדון הגיעה לסבב הפרשות חלה והרצאות בארצות הברית. אחד האירועים הבולטים היה האירוע של עמותת גדולים מהחיים, דרכה הגיעו ללוס אנג'לס מעל 300 נשים לתפילה למען השבת החטופים, החלמת הפצועים ושמירה על חיילי צה"ל.

דדון הגיעה הגיעה מספר ימים קודם לכן לסן פרנסיסקו, שם נערך אירוע מימונה בקהילה יהודית. היא מצאה את עצמה באוניברסיטת ברקלי בפלורידה, שם נערכה הפגנה של פרו פלסטינים. קודם לכן, דדון קיבלה הודעה על ביטול הרצאה שהייתה עתידה להתקיים באוניברסיטה בעקבות ההתפרעויות וההפגנות בקרב סטודנטים ומפגינים.

"יש לנו כוח לשנות גזרה: עם ישראל כולו התאחד בשישי האחרון סביב מצווה אחת: 'הפרשת חלה עולמית', למען האחדות והערבות ההדדית של עם ישראל", אמרה דדון. "קיום המצווה היא גם חלק מחובתנו למען חיילי צה"ל, לרפואת הפצועים ולחזרתם במהרה של חטופינו בעזה".

לפני כחודשיים יצאה דדון להגנה על ישראל, כשהמריאה לארצות הברית ונקלעה לעימות במהלך ביקור באוניברסיטת קולומביה. זה קרה עם אחת הדמויות המרכזיות בארגון ההפגנות האנטי ישראליות בקמפוס.

"תחזיר את התינוקות", צעקה דדון לעברו, "תאמר את זה בסרטונים שלך, החטופים שלנו היכן הם? תחזירו אותם ורק אז תוכל לדבר". הפעיל לא נשאר חייב וענה לה ובמקום החלה סערה. גם איריס, אימו של החטוף יותם חיים הי"ד, הגיעה למקום.

תגיות:הפרשת חלהנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה