חם ברשת

הזמר סיפר על שיחה עם בתו לקראת יום השואה, וריגש את הרשת

רגע לפני יום השואה, הזמר והיוצר קובי אפללו סיפר כי בתו שאלה שאלות קשות על הזוועות שעברו היהודים בשואה. בפוסט שכתב סיפר הודה: "הייתי נבוך. לכו לעזאזל, אותן אומות חשוכות"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

האנטישמיות הגואה בעולם הובילה למאות מחאות נגד ישראל. זה התחיל בהפגנות ברחבי אירופה והגיע גם לארצות הברית, שם המחאה מתרחבת, בעיקר בקמפוסים. הזמר קובי אפללו התייחס בחשבון האינסטגרם שלו למצב הנוכחי וקשר אותו ליום השואה. הערב (ראשון) הוא ערב יום השואה ולכן הוא סיפר לעוקביו על שיחה קשה ורווית אמוציות שניהל עם בתו הקטנה.

השיחה החלה לאחר שבתו צפתה בתוכנית על השואה שעברו היהודים באירופה. הוא נשאל על ידי בתו שאלה מאתגרת, אך דיווח שניסה לשמור על אופטימיות.

"הבת שלי בת השבע וחצי, הערב בפעם הראשונה, ראתה תוכנית ילדים שהסבירה על השואה והגבורה", סיפר אפללו בסטורי שבחשבון האינסטגרם שלו. "היא התחילה לשאול שאלות, וכשנפל לה האסימון, היא לא הפסיקה לבכות. היא כל הזמן שאלה 'למה?', 'מה, אבא, גם ילדים?'.

"הייתי נבוך. ניסיתי להסביר. לא ממש הצלחתי, חוץ מלהגיד שקרו לעם שלנו גם דברים טובים לאורך ההיסטוריה. לא היה קל, אבל ניסינו לפזר תקווה על השכול. ואז, כשנשארתי לרגע עם עצמי, לא יכולתי שלא להגיד 'לכו לעזאזל'.

"לכו לעזאזל, אותן אומות חשוכות מורעלות באנטישמיות עיוורת. מי ייתן שהרוע שבגללו בתי בכתה יחזור לאותן אומות שהיו נגועות בו לאורך כל ההיסטוריה שלנו! לעולם לא עוד! כי גם אם תבוא אליי מלחמה, בזאת אני בוטח. עכשיו אנחנו יכולים להשיב מלחמה!".

תגיות:קובי אפללויום השואהאנטישמיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה