חדשות בארץ

נתניהו: "חמאס מטרפד עסקה"

מצרים העבירה לישראל את התשובה הראשונית של ארגון הטרור: דורש ערבות בינלאומית לכך שישראל תכריז על סיום המלחמה בתום השלב הראשון של העסקה. נתניהו: "החמאס לא זז מילימטר מדרישותיו"

נתניהו בבסיס תל נוף, ארכיון (צילום: קובי גדעון / לע"מ)נתניהו בבסיס תל נוף, ארכיון (צילום: קובי גדעון / לע"מ)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב היום (שני) לדיווחים בתקשורת האמריקנית לפיהם הוא מעכב עסקה לשחרור חטופים. לשכת רה"מ מסרה כי הטענה שראש הממשלה "ולא החמאס הוא זה שטרפד עסקת שחרור חטופים היא שקר מוחלט והטעיה מכוונות של הציבור".

בלשכה טענו כי "האמת הפוכה לחלוטין, החמאס הוא זה שמטרפד כל עסקה בזה שאינו זז מילימטר מדרישותיו הקיצוניות ששום ממשלה בישראל אינה יכול לקבל, ובראשונה, שישראל תיסוג מעזה ותפסיק את המלחמה. זה מה שיאפשר מחדש לחמאס להשתלט צבאית על הרצועה ולהתארגן ל-7 באוקטובר הבאים כפי שהבטיח לעשות".

העיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח, מפי גורמים מצריים, כי הסיבה לקיומו של חשש מפיצוץ במגעים היא שחמאס מבקש הפסקת אש ארוכת טווח שתכובד על ידי ישראל וערבויות מארה"ב. בכירים בארגון הטרור, כך דווח, טענו כי ההצעה הישראלית עדיין "מעורפלת" מדי, ונותנת לישראל אפשרות לפתיחה מחודשת של הלחימה.

ראש ה-CIA האמריקני, ביל ברנס, צפוי להגיע מחר לישראל ולהיפגש עם נתניהו, ראש המוסד דדי ברנע ובכירים נוספים. ברנס הגיע היום לדוחא בירת קטאר לפגישה עם ראש ממשלת קטאר.

התקשורת הערבית, המשרתת את חמאס, ציינה כי "המשא ומתן איננו בקריסה" בישורת ההכרעה. המקור סירב להוסיף פרטים אבל הדגיש שמשלחת חמאס תחזור לקהיר. חמאס מבקש "הבהרות" באשר להתחייבות האמריקנית להביא לסיום המלחמה בעזה ולנסיגת צה"ל, ומבקש למנוע פעילות צבאית עתידית נגד הזרוע הצבאית של חמאס.

תגיות:בנימין נתניהועסקת חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה