חם ברשת

הסטודנט האמיץ שהשאיר את הפרו-פלסטינים בהלם: "אתם בדיוק כמו היטלר"

למרות ההפגנות נגד ישראל, סטודנט יהודי אמיץ מאוניברסיטת מישיגן החליט לעשות מעשה. הוא קרע את שלטי השנאה נגד יהודים שנתלו בקמפוס, ובעודו מצולם אמר: "אין לכם זכות לבנות מאהל באמצע החצר שלנו. מקווה שייפטרו מכם כפי שעשו בקולומביה ובטקסס"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סטודנט יהודי, שקרע שלטים שאותם תלו פרו פלסטינים באוניברסיטת מישיגן, הפך לגיבור עבור יהודים רבים ברחבי העולם. סרטון ויראלי שצולם בסוף השבוע מציג את הסטודנט היהודי, שלומד באוניברסיטה, כשהוא משליך לפח שלטי שנאה נגד יהודים. הצלמת רדפה אחריו בניסיון לדובב אותו, אך התשובה של הסטודנט גרמה לה להבין שהוא לא נרתע מהאיומים.

"אתה מרגיש טוב עם זה?", שאלה אותה בחורה שצילמה אותו. "כן, אני יכול לעזור לך?", השיב לה. "למה קרעת את הפוסטר הזה?", היא שאלה אותו והוא השיב: "אני מקווה שתספרי לכל האנשים שאת תומכת בארגון טרור מוכרז על ידי ארצות הברית". הצלמת שאלה אם הוא מאיים עליה, והוא ענה שלא. "אני פשוט אומר את העובדות. הייתי קורע את כל הפוסטרים. אתם הורגים את בני עמי, אין לכם זכות לתלות את המידע הזה באוניברסיטה שלי. יש לי את הזכות לזה, זה שטח ציבורי. אין לכם זכות לבנות מאהל באמצע החצר שלנו".

כידוע, סטודנטים באוניברסיטאות רבות בארה"ב הקימו אוהלי מחאה, זאת במחאה נגד ישראל והמלחמה בעזה, כשההסתה הפרועה נמשכת.

"זה הולך לאל ג'זירה?", המשיך הסטודנט לעקוץ את הצלמת. "אולי אחד מערוצי התעמולה? אני רוצה שתפרסמי את זה בכל מקום, כי אני מקווה שכולכם יודעים שאתם תומכים בטרוריסטים. אתם תומכים ברצח של יהודים. אתם תומכים ברצח תינוקות, בדיוק כמו היטלר. אני מקווה שכולכם יודעים את זה. מה שאתם עושים זו בושה. בושה! תפיצי את זה בכל מקום. אתם עוברים מניפולציות על ידי כמה טרוריסטים מעבר לים. אני מקווה שמי שמממן אתכם יפסיק את זה, ושייפטרו מכם כפי שעשו בקולומביה ובטקסס".

תגיות:היטלרהשואהארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה