בריאות ותזונה

זה מה שיקרה לכם אם תאכלו שום טרי לפני השינה

מחזק את מערכת החיסון, מסלק רעלים, משפר איכות שינה – ומה לא בעצם? מחקר חדש מונה 5 יתרונות לאכילה קבועה של שום דווקא לפני שאתם נכנסים למיטה

אא

מאז שחר ההיסטוריה נהוג לדבר על הסגולות הנפלאות של השום. הוא אמנם מותיר אחריו ריח חזק כשאוכלים אותו, אך יש לו לא מעט יתרונות עבור הגוף שלכם. כעת מתברר שאכילת שן שום אחת לפני השינה יכולה לגרום לגופכם לקבל חמישה יתרונות, החל מחיזוק מערכת החיסון ועד הגנה מפני מחלות.

באתר WIO פורסם כי על מנת לזכות בסגולות האמיתיות של השום, צריך לעשות רק דבר אחד: לפתוח את המקרר, לקחת שן אחת וללעוס אותה (ואל תשכחו לצחצח שיניים לפני השינה).

מחקרים שנעשו במהלך השנים מצאו כי צריכה קבועה של שום מחזקת את מערכת החיסון ומפחיתה סיכון להידבק במחלות כרוניות.

הנה 5 היתרונות שצוינו:

1. חיזוק מערכת החיסון: בשום יש תרכובת של אליצין. יש לה תכונות אנטי-מיקרוביאליות שיכולות לסייע לכם לחזק את מערכת החיסון ולהפחית סיכון לזיהומים.

2. הגנה ממחלות כרוניות: השום ידוע בתכונות נוגדות חימצון, כאלה שמסייעות להגן על גופכם מפני נזקים כתוצאה מרדיקלים חופשיים. בכך הוא מפחית את הסיכון להידבק במחלות כרוניות.

3. תכונות אנטי-דלקתיות: לשום תרכובות כאלה, בעלות תכונות אנטי-דלקתיות.

4. מסלק רעלים: השום יכול לתמוך בתהליך ניקוי טבעי של הגוף ולשפר את הבריאות הכללית שלכם.
5. משפר את איכות השינה שלכם: המומחים מסבירים שאכילת שום נא יכולה לסייע לכם לשפר את איכות השינה, זאת משום שהוא מרגיע את הגוף.

עוד צוין, כי מרבית המחקרים נעשו על בעלי חיים, כך שדרושים עוד מספר מחקרים על בני אדם כדי לאשר את הטענות. יחד עם זאת, מחקרים רבים כבר הוכיחו שיש לשום יתרונות רבים, וברור שאכילתו תתרום לא מעט לגופכם.

תגיות:שוםבריאותלפני השינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה