חדשות בארץ

סערה בבית ברל: סטודנטים ערבים ביזו את יום השואה במוזיקה רועשת

עשרות סטודנטים ערבים ביזו את דקת הדומיה ביום השואה, בעודם רוקדים ושמים מוזיקה רועשת. כשסטודנטים יהודים פנו אליהם בבקשה להפסיק נאמר להם: "זה חג שלכם, אין לנו סיבה לשמור עליו"

אא

ביזיון ביום השואה: קבוצה גדולה של סטודנטים ערבים ממכללת 'בית ברל' - ביזו את יום השואה בעודם רוקדים ומשימים מוזיקה בקולי קולות, בזמן צפירת הדומיה. 

סטודנטים יהודים שהיו עדים לתקרית המבישה סיפרו כי ביקשו מהם להפסיק, אך הסטודנטים הערבים סירבו ואמרו כי "היום הזה הוא יום חג שלכם. לנו אין רצון וסיבה לציין אותו". כשראו שבקשותיהם נופלות על אוזניים ערלות, פנו הסטודנטים היהודים לנשיאת המכללה פרופ' יולי תמיר, חלקם עם דמעות בעיניהם על מה שראו. 

תמיר בתגובה מיהרה לשגר מכתב לתקשורת, שבו סיפרה על התקרית ואף הביעה את צערה על תקרית כל כך מבזה וחסרת כבוד, דווקא בעת כל כך רגישה. "הנהלת מכללת בית ברל מביעה צער וכאב על כך שסטודנטים ערבים הלומדים במכללה נמנעו מלעמוד בצפירת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ולא נעתרו לבקשת חבריהם לכבד את הרגע. אומנם מדובר בסטודנטים מעטים, אך אנו מצפים מכל חברי קהילת בית ברל להביע רגישות, הקשבה והבנה לכאב הפרטי והקולקטיבי של חברינו כולם".

אמנם במכתבה צוין כי מדובר ב'סטודנטים מעטים', אולם לדברי הסטודנטים היהודים מדובר בעשרות סטודנטים ערבים שהשתתפו בזה, במספר מקומות ברחבי המכללה. 

תגיות:יום השואהסטודנטיםערביםבית ברל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה