חדשות בארץ

מביך: בזמן צפירת יום השואה - כתב זר דיווח על אזעקה "כי צה"ל פלש לרפיח"

הכתב הנורבגי שהה בתל אביב, וכשנשאל על ידי המגיש על רעשי הרקע – ענה תשובה שהפכה לבדיחה ברשת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

מקרה מביך מאוד התרחש בתחנת הטלוויזיה הממלכתית בנורבגיה: כתב הרשת דיווח ביום שני מתל אביב בעת שנשמעה צפירת יום הזיכרון לשואה והגבורה. בתשובה לשאלת המגיש מדוע יש אזעקה ברקע, השיב הכתב כי מדובר באזעקה שנשמעת "כנראה על רקע פינוי תושבי רפיח מבתיהם על ידי כוחות צה"ל".

"כאן בתל אביב אנחנו שומעים אזעקה ממש עכשיו, לראשונה מזה זמן רב", דיווח אותו כתב השוהה בתל אביב. "ייתכן ויש גם סיבה לכך שיש אזעקה עכשיו - כנראה העיתוי בא במקביל לפינוי האזרחים השנוי במחלוקת מרפיח". אגב, אין זו הפתעה כי מדובר בדיווח כוזב של כתב נורבגי - המדינה נחשבת למי שתומכת בפלסטינים מאז תחילת המלחמה.

כזכור, אתמול השתלט צה"ל על מעבר רפיח, שנחשב לאתר אסטרטגי עבור חמאס, בין היתר לצורך כניסת משאיות לרצועה ממצרים. מצד אחד הוא משמש כציר כניסת סחורות ומצד שני – להעברת אמצעי לחימה וחומרי גלם לייצור אמל"ח. חמאס גבה מס מכל משאית שנכנסה ממצרים וכך הצליח לממן את הנשק.

בכיר ישראלי אמר לאתר וואלה: "חמאס הסכים להצעה שונה ממה שאנחנו הסכמנו עליה. השאלה היא האם הם רואים בהצעה עליה הם הסכימו, כנוסחה סופית או כבסיס למו"מ". עוד אמר, "יש פערים גדולים ומשמעותיים בין תגובת חמאס לבין המתווים הקודמים. למרות זאת, תצא משלחת עם רצון ונכונות לראות אם ניתן לצמצם את הפערים. בכל מקרה לא ניתן לחמאס למשוך זמן".

תגיות:צפירהנורבגיהטקס יום השואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה