סלבס בהתחזקות

"הקדוש ברוך הוא, אתה לא חייב לי כלום": מלכת היופי לשעבר ריגשה את הרשת

מור ממן חשפה את עצמה כשהיא מתפללת, ואמרה: "גם אם דברים לא הולכים כמו שאני רוצה, גם אם דברים משתבשים לי בדרך, זה הגיע ממך ואתה רוצה את הטוב ביותר עבורי"

מור ממןמור ממן
אא

מלכת היופי לשעבר, מור ממן, חוזרת בתשובה בחודשים האחרונים. היא משתפת את עוקביה בנוגע לתהליך החזרה בתשובה שלה, ולאחרונה היא סיפרה כי התחזקה גם בצניעות. ממן לקחה את הקשר עם עוקביה צעד אחד קדימה, ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה סרטון שצילמה בזמן שהתפללה. "אני מכניסה אתכם לרגע הכי אישי שלי עם השם יתברך", כתבה ממן וזכתה לתגובות רבות.

"הכי חשוף שלי", כתבה ממן לעוקביה. הוא לא חייב לנו כלום! מאוצר מתנות חינם השם יתברך ירחם עלינו ויתן לנו את הישועה שלנו!". בסרטן עצמו היא אמרה: "הקדוש ברוך הוא, עילת העילות וסיבת כל הסיבות. השם יתברך, תודה לך הקדוש ברוך הוא על הטוב שאתה עושה, בכל רגע ורגע. כל מה שיש לי בעולם הזה זה רק ממך. אתה נותן לי את הכוח לעשות חיל, אתה נותן לי את הכוח לעשות דברים טובים. הקדוש ברוך הוא, ההצלחה שלי היא רק ממך. והכל נתת לי ברחמים ובחסד, אתה לא חייב לי כלום". בשלב הזה, ממן בכתה. "כשהכל טוב לבנאדם הוא לא שואל מה התכלית שלו. גם אם דברים לא הולכים כמו שאני רוצה, גם אם דברים משתבשים לי בדרך, זה טוב, כי זה הגיע ממך ואתה רוצה את הטוב ביותר עבורי. תודה לך, הקדוש ברוך הוא. אני יודעת שללא עיכובים לא ניתן להגיע לתכלית שלי. תן לי את הישועה שלי, אתה לא חייב לי כלום".

הסרטון הזה זכה, כאמור, לתגובות רבות ברשת. "אשרייך בת ישראל, שתזכי לגאולתך הפרטית ב"ה", כתבה אחת העוקבות שלה. עוקבת אחרת סיפרה כי בירכה אותה במהך הפרשת החלה שערכה, לזיווג ראוי משורשי נשמתה. "מור, את מרגשת ומדהימה, האמונה שלך בבורא עולם כל כך טהורה ויפה שבורא עולם ישמור ויגן עלייך תמיד", נכתב באחת התגובות.

תגיות:תפילהמלכת היופימור ממןסלבס בהתחזקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה