חדשות בארץ

ההודעה על הירצחו של החטוף ליאור רודאיף הגיעה בעקבות סרטון חדש שנחשף

חבר הוועדה לבחינת מצב החטופים אמר כי בעקבות סרטון חדש שנחשף, התברר כי החטוף ליאור רודאיף אינו בין החיים

ליאור רודאיף הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)ליאור רודאיף הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

ההודעה על הירצחו של החטוף ליאור רודאיף היא בעקבות סרטון חדש שהגיע בסוף השבוע האחרון – כך חשף הבוקר (רביעי) פרופ' עופר מרין, מנהל שערי צדק וחבר הוועדה לבחינת מצב החטופים, בריאיון שהעניק לתוכנית "קלמן ליברמן".

מרין נשאל על הספק הקשה, האם שאר החטופים בחיים, וענה: "אני אגיד ככה בזהירות, מאחר שמדובר בדיני נפשות: משפחות יודעות כשיש חוסר ודאות לגבי חלק מתוך החטופים המוחזקים".

לדבריו, "זו בשורת איוב, אך לפחות יש בה ודאות. בחמאס עסקו מאוד בתיעוד עם מצלמות גו פרו ויש מצלמות אבטחה בתוך עזה, ככל שצה"ל התקדם הגענו לחומרים חדשים, תוך 24 שעות אנו מכנסים את הוועדה".

אמש התבשרה משפחת רודאיף וחברי קיבוץ ניר יצחק על הירצחו של החטוף ליאור רודאיף בן ה-61. רודאיף, חבר הקיבוץ, היה נהג אמבולנס. עקבותיו נעלמו ב-7 באוקטובר ומאז הוגדר "ככל הנראה חטוף". גופתו מוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה. בשבי חמאס ישנם 132 חטופים ישראלים, 38 מהם אינם בין החיים.

בהודעה על מותו נכתב כי היה "איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו. במשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול, לכל מקום תמיד התנדב ראשון והושיט יד לכל. הוא היה ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע. ליאור היה נשוי ליפה כבר 38 שנה, אבא לנעם, נדב, בר ובן, סבא לתומר, דגן ושי”.

תגיות:חטופים בעזהמלחמת "חרבות ברזל"ליאור רודאיף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה