חדשות בעולם

יהודי התלונן על סיכת "פרי פלסטיין" של דיילת - וגילה שטיסתו בוטלה

יהודי שהעז להתלונן על דיילת שענדה סיכת "שחררו את פלסטין" על מדיה כי ראה בכך פרובוקציה - גילה ביום למחרת כי טיסתו בוטלה בעקבות זאת

אא

יזם יהודי אמריקני בשם פול פאוסט המתגורר בפלורידה, שהוצרך להגיע ללאס וגאס לצורך עבודתו - שם לב במהלך הטיסה כי אחת הדיילות עונדת סיכה עם דגל אש"ף שעליה הכיתוב Free Palestine.

פאוסט, שמגדיר עצמו כציוני ואף נוהג לפרסם סרטוני הסברה פרו-ישראליים ברשת, שוחח עם ישראלית שישבה לידו, אך שם לב לכך שבזמן הגשת הארוחה, הדיילת העבירה את הסיכה הפרו-פלסטינית למקום בולט יותר על מדיה, דווקא כשניגשה אליו. הוא ראה בזה פרובוקציה, והתלונן בפני הדיילת הראשית על כך שזה גרם לו להרגיש שלא בנוח. 

***

כשהמטוס נחת, פאוסט התבקש לסור אל דלפק הנוסעים כדי לדבר עם מפקח, תחת הטענה של אותה דיילת כי הוא "התפרע" במטוס. 

מה שבאמת היה הוא שפאוסט ביקש מהדיילת הראשית להעביר את המסר שלו לדיילת עם הסיכה, בעדינות. פגוע מהשקרים שהמציאו עליו, פאוסט סירב בתוקף להראות את הדרכון שלו, והמשיך בדרכו - אולם יממה למחרת, כשנכנס לאפליקציה שדרכה הזמין את כרטיס הטיסה בחזרה לפלורידה, גילה לתדהמתו שטיסתו בוטלה. 

"לא סיפקו לי שום הסבר מדוע הכרטיס בוטל", אמר פאוסט. רק כאשר התקשר לשירות הלקוחות, נאמר לו כי כרטיסו בוטל בגלל ש"הפריע במטוס" - מה שכמובן לא היה נכון. בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות והפך לויראלי, סיפר פאוסט בתדהמה על השתלשלות האירועים, ועל הקלות שבה מבטלים לאדם טיסה על סמך האשמות כוזבות. 

בעקבות הסרטון גולשים רבים הפנו אצבע מאשימה לחברת התעופה ג'ט בלו - ועד מהרה התקבלה תגובה מטעמה כי בכוונתה לשנות את הנוהל שמאפשר לדיילים לענוד סיכות פרטיות, וכי היא מתנצלת על הפגיעה בפאוסט. 

תגיות:טיסהמחדלנוסע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה