חדשות בארץ

ראש המוסד: "נרדוף את אויבינו, אלו שפגעו בנו, עד האחרון שבהם, בכל מקום ובכל עת"

ראשי המערכות הביטחוניות השתתפו בטקס הנחת דגל הלאום על קברי החללים. הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי: "אנחנו שותפים בלחימה להכרעת האויב ובמאמצים להשבת חטופינו"

ראשי מערכת הביטחון בטקס (צילום: Chaim Goldberg/Flash 90)ראשי מערכת הביטחון בטקס (צילום: Chaim Goldberg/Flash 90)
אא

טקס ההצדעה לנופלי מערכות ישראל, והנחת דגל הלאום על קבריהם של חללי מערכות ישראל, נערך היום (רביעי) בהר הרצל, במעמד ראשי ארגוני הביטחון. כבכל שנה, הטקס, והנחת הדגלונים על קברי הנופלים, פותח את אירועי ימי הזיכרון. מסיומו של הטקס בהר הרצל ועד לכניסתו של יום הזיכרון לחללי צה"ל וחללי מערכות ישראל, יונחו על קברם של כל אחד מהנופלים דגלון הלאום, פרח ונר זיכרון.

הטקס נערך במעמד הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי, פורום המטה הכללי, מפכ"ל משטרת ישראל, רב-ניצב יעקב שבתאי, ראש המוסד, דדי ברנע, ראש השב"כ רונן בר, מ"מ נציב שירות בתי הסוהר, גונדר קובי יעקבי, סמנכ"ל וראש אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון, אריה מועלם, יושב ראש ארגון 'יד לבנים', אלי בן שם, יושבת ראש ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, תמי שלח ויושב ראש המועצה הציבורית להנצחת החייל, פרופסור שלמה מור-יוסף.

ראש המוסד אמר בטקס, למשפחות השכולות שנכחו בו, כי "אזעקת צבע אדום ב-7 באוקטובר הפרידה בין העולם של האתמול לבין העולם שמבטיח את עתידנו כאן לעד בזכות יקירכם שנפלו. נזכור אותם ואת חללי המוסד מיום הקמתו במיטבם. נזכור את יופיים הפנימי ונזכור אותם במעשיהם ותרומתם העילאית. דעו לכם שנרדוף את אויבנו, אלו שפגעו בנו, עד האחרון שבהם בכל מקום ובכל עת, בתחבולות ובמסירות כדי לקיים את יעודנו - להבטיח את נצח ישראל".

ראש השב"כ רונן בר הוסיף: "בקיר השמות של עם ישראל ושל השירות נוספו שמות רבים. זה לא זמן לדיבורים, זה זמן למעשים. אנחנו נחבק את המשפחות השכולות של עם ישראל ושל השירות. נעשה הכל על מנת להיות ראויים להם".

הרמטכ"ל הלוי פנה למשפחות וציין: "אנו, ראשי הארגונים, עומדים בניהול המלחמה זה לצד זה. אנחנו שותפים בלחימה להכרעת האויב, במאמצים להשבת חטופינו, לאיתור נעדרינו ולחזרתם הבטוחה של כל המפונים לבתיהם. אנשינו נלחמים בשדה הקרב באומץ ובחירוף נפש, ומחזקים את ביטחון מדינת ישראל. כאשר אנחנו ניצבים מולם מאוחדים במשימתנו, גם הם נוהגים כמונו, עד האחרון שבהם: חיילי צה"ל, אנשי הצללים בשב"כ ובמוסד, השוטרים, הסוהרים ולוחמי האש. עטופים בכאב על אובדן אנשינו היקרים אנחנו חדורי נחישות. נמשיך להילחם יחד להגנת המדינה שלנו ולהבטחת קיומנו כאן בארץ הזאת".

תגיות:חללי מערכת הביטחוןטקס זיכרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה