חדשות בארץ

ארגונים יהודיים בביקורת חריפה על ביידן: "אל תפגע בישראל"

ארגונים יהודיים בארה"ב, כולל אלה המזוהים עם המפלגה הדמוקרטית, פרסמו הודעות המבקרות את החלטת הנשיא ג'ו ביידן להשעות את אספקת הנשק לישראל. גם הנשיא לשעבר טראמפ תקף: "ביידן עומד לצד הטרוריסטים"

ביידן (צילום: Miriam Alster/Flash90)ביידן (צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

ארגונים יהודיים בארה"ב, גם אלה המזוהים דווקא עם המפלגה הדמוקרטית של הנשיא ג'ו ביידן, ביקרו היום (חמישי) בחריפות את החלטת הנשיא האמריקני להשעות את אספקת הנשק לישראל, בשל הפעולה הצבאית ברפיח.

אל אותם ארגונים הצטרף הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, המתמודד לנשיאות מול ביידן. לדברי טראמפ, "חמאס רצח אלפי אזרחים תמימים, כולל תינוקות, ומחזיק בבני ערובה אמריקנים, אם הם בכלל בחיים, אבל ג'ו עומד דווקא לצד הטרוריסטים האלה, בדיוק כפי שהוא עומד לצד האספסוף הרדיקלי שמשתלט על הקמפוסים שלנו".

טראמפ הוסיף כי "ביידן פועל בצורה הזאת בגלל שהתורמים שלו מממנים את הרדיקלים האלה", ותקף כי הנשיא הוא "חלש, מוביל את העולם ישר למלחמת העולם השלישית. בדיוק כמו המלחמה באוקראינה, המלחמה בישראל לא הייתה מתרחשת אם אני עדיין הייתי בבית הלבן, אך בקרוב אחזור ואדרוש פעם נוספת - שלום באמצעות כוח".

מנכ"ל הוועד היהודי האמריקני (AJC) וחבר בית הנבחרים לשעבר מטעם המפלגה הדמוקרטית, טד דויטש, צייץ: ״חמאס הוא שהחל את הסכסוך הזה. חמאס הוא שחודש אחר חודש מסרב לקבל הצעות לשחרור החטופים ולהשעיית הלחימה. חמאס הוא זה שממשיך לסכן חיים של ישראלים ופלסטינים. הנשיא ביידן לא צריך לנקוט בצעדים שעלולים לפגוע ביכולתה של ישראל למנוע מחמאס לתקוף אותה שוב ושוב - כפי שהבטיחו מנהיגיה".

"ארה"ב יודעת שהבסת חמאס היא קריטית לביטחונה של ישראל בטווח הארוך, ולהבסת האיום העולמי הנשקף מהמשטר האיראני ושלוחיו. ישראל חייבת להיות מסוגלת למנוע מ-7 באוקטובר נוסף לקרות. ההגנה על אזרחים במהלך סכסוך היא חיונית, ואנחנו מעודדים את ארה"ב להמשיך לעבוד עם ישראל כדי להבטיח את שלומם של אזרחים".

בארגון "רוב דמוקרטי לישראל" (DMFI), שתומך בקמפיין הבחירות לנשיאות ביידן ומממן אותו, מסרו כי "אנחנו אסירי תודה על תמיכתו חסרת התקדים של הנשיא ביידן בישראל ובביטחונה. הנשיא הוכיח כי תמיכה בדיבור ובמעשה, כולל אישור של למעלה מ-100 משלוחי נשק לישראל במהלך מלחמה שהחל חמאס. יחד עם זאת, אנחנו מודאגים מאוד מהחלטת הממשל לעצור נשק כעת ועלול להטיל הגבלות נוספות. ברית חזקה של ארה"ב וישראל כמו זו שהנשיא ביידן יצר, ממלאת תפקיד מרכזי במניעת עוד מלחמה והפיכת הדרך לשלום בסופו של דבר לאפשרית. להטיל ספק בכוחה של הברית - זה מסוכן".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:ג'ו ביידןאספקת נשק לישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה