חדשות בארץ

מחבל מ"גוב האריות" חוסל בשכם, החל התמרון הקרקעי בג'באליה

כוחות צה"ל נכנסו למחנה הפליטים בבלאטה, ובמהלך חילופי אש עם מחבלים חוסל מבוקש פלסטיני. צה"ל החל לפעול קרקעית בג'באליה, במקביל לפעולות בבית לאהיה ובזייתון. כוחות התקרבו לדיר אל בלאח, שם צה"ל טרם פעל

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

כוח מחטיבת כפיר החל הלילה (בין שבת לראשון) פעילות לסיכול טרור במחנה הפליטים בלאטה שבשכם. במהלך הפעילות המבצעית נתקל הכוח עם מחבלים והתנהלו חילופי אש, במהלכם השליכו המחבלים מטעני חומר נפץ לעבר הכוח.

בחילופי האש הצליחו הלוחמים לחסל מבוקש פלסטיני בסיוע תקיפה באמצעות כטב"ם של צה"ל. המחבל ההרוג משתייך לארגון "גוב האריות". במקביל, כוח צה"ל פועל הבוקר במרחב יריחו.

החל המבצע בג'באליה, חילופי אש בין כוחות צה"ל לחמאס

הפלסטינים מדווחים על חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל לחמאס מזרחית לג'באליה שבצפון רצועת עזה. אתמול דובר צה"ל עדכן כי כוחות צה"ל פעלו נגד מטרות טרור במרחב ג'באליה שבצפון הרצועה, לקראת מבצע באזור. הלילה החל צה"ל בסדרת הפגזות על מרחב ג'באליה והבוקר נכנסו הכוחות הרגליים.

צה"ל פועל גם במחנה זייתון, לשם חזרו כוחות ביום חמישי שעבר, ואותרו מנהרות שחלקן הושמדו. בתוך כך, ביצעו הכוחות תקיפות גם באזור בית לאהיה.

הפלסטינים דיווחו על טנקים של צה"ל שנצפו בצפון-מזרח דיר אל-בלח. על פי הדיווחים, עזתים הבחינו בטנקים באזור העיר במרכז רצועת עזה, שבה עדיין לא התבצע תמרון קרקעי.

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:מלחמת חרבות ברזלג'באליהחיסול ביו"ש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה