חדשות בארץ

מטריד: 63% מהסטודנטים האמריקניים מביעים תמיכה בחמאס

מתרחב גל המחאה הפרו-פלסטינית ברחבי ארה"ב. 15% מהמשתתפים בהפגנות סבורים שלישראל אין זכות קיום. סקר בהרווארד מצביע דווקא על תמיכה רחבה בישראל

אוניברסיטת הרווארד (צילום: לפי סעיף 27א')אוניברסיטת הרווארד (צילום: לפי סעיף 27א')
אא

סקר שפורסם היום (ראשון) ב"ניו יורק פוסט" האמריקני מציג נתון מטריד: 15% מהמשתתפים בהפגנות נגד ישראל בקמפוסים, סבורים שלישראל אין זכות קיום. 63% ממשתפי הסקר, שבוצע בקרב סטודנטים, תומכים בגל המחאה הפרו-פלסטינית ברחבי ארה"ב, משמע: מביעים תמיכה בחמאס.

הסקר נערך על ידי Intelligent, מגזין מקוון להשכלה גבוהה, והשתתפו בו 763 סטודנטים. 43% מהם אמרו כי השתתפו בהפגנות האנטי ישראליות. יותר ממחצית – 63% - הביעו אהדה כלשהי למחבלי חמאס, שרצחו לפחות 1,200 ישראלים במתקפת שבעה באוקטובר.

35% מתומכי המאהלים מצדדים גם בהפעלת אלימות, ושיעור דומה מעודד גם שימוש בדברי שטנה. 45% מהנשאלים טענו כי חסימת הכניסה של סטודנטים לכיתות היא פעולת מחאה לגיטימית. 36 אחוזים מהנשאלים הודו כי הם תומכים יותר בזכויות הפלסטינים בעקבות המחאה.

לשאלה מהיכן שאבו הסטודנטים את המידע הנעשה בישראל, הרוב השיב כי "טיקטוק" היה המקור המוביל, יותר מאשר רשתות חברתיות אחרות, אתרי חדשות, חברים, משפחה – או מרצים.

סקר בהרווארד: הרוב תומך בהפסקת אש רק לאחר שחרור החטופים

כזכור, בסקר שנערך באוניברסיטת הרווארד, בשבוע שעבר, השיבו 61% שהם תומכים בהפסקת אש רק אחרי שחרור כל החטופים הישראליים. על פי הסקר, 67% סברו שישראל מנסה להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים בעזה. 78% סברו שבסוף המלחמה חמאס לא צריך לשלוט בעזה. 72% חשבו שישראל צריכה לצאת למבצע ברפיח. 71% אמרו שחמאס נושא ברוב האשמה למצב בעזה.

69% הצביעו על כך שיש אנטישמיות בהפגנות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים. 63% סברו שהקמפוסים כרגע אינם בטוחים ליהודים. 80% תמכו בהשעיית מפגינים נגד ישראל. 56% תמכו בסיוע שאושר בקונגרס לישראל (61% מהדמוקרטים, 50% מהרפובליקנים).

תגיות:סקרתמיכה בחמאס בארה"באוניברסיטאות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה