חם ברשת

המצווה של קובי פרץ: חילק תפילין לחייל ולמפקד

הזמר, שטוען כי הדלקת המשואה אינה חשובה בעיניו, סיפר לעוקביו: "בשבילי, כל חייל שלוקח על עצמו תפילין זה משואה לכל החיים, עד 120 שנה. אין לזה מחיר בעולם ולעולם"

(צילומים: יונתן סינדל /פלאש 90, shutterstock)(צילומים: יונתן סינדל /פלאש 90, shutterstock)
אא

הזמר קובי פרץ נוהג לאחרונה לעלות פוסטים מחזקים לרשת. אחד מהם הצליח לרגש מאוד, כאשר נכתב לפני טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. בפוסט סיפר לעוקביו הרבים כי הצליח לזכות חיילים בסט תפילין חדש, וזו המצווה החשובה בעיניו.

"לא מעט אנשים כותבים ושולחים לנו הודעות בשבוע האחרון לגבי טקס הדלקת המשואות, למה אני לא שם, ואני צריך להדליק משואה וכו'. אז חברים יקרים, בחיים לא התיימרתי, ולא ביקשתי, וגם לא חושב שמגיע לי, את האמת, להדליק משואה", כתב. "יש אנשים שבאמת מגיע להם, שעושים בשביל ולמען עם ישראל, בראש ובראשונה חיילים גיבורי ישראל ומשפחות שכולות שלהם בראש ובראשונה מגיע (מה גם לצערי שהטקס הזה נהיה יותר טקס פוליטי), שלא נדבר על כל יהודי שהציל ומציל נפש אחת מישראל, והיו לא מעט כאלו בנובה, שראויים לכך".

פרץ סיפר בהמשך מה הדבר הכי חשוב מבחינתו – זיכוי הרבים. "מי שמכיר אותי יודע שאני פוקד כל חודש את הצפון בקברי צדיקים בתפילות לעם ישראל, ולחיילים שלנו כמובן", הסביר. "ברוך השם, נתקלתי היום בגדוד של חיילים גיבורים ויקרים. בצאתי מהאר"י הקדוש, הקב"ה זיכה אותי. היו לי באוטו שני סטים של תפילין שזכיתי לתת לחייל ולמפקד שלו שהיו שם. בשבילי, כל חייל שלוקח על עצמו תפילין זה משואה לכל החיים, עד 120 שנה. אין לזה מחיר בעולם ולעולם".

לסיום כתב פרץ: "תודה לקב"ה שמזכה אותי להיות השליח שלו לכמה שיותר הדלקת ניצוץ (משואה) ביהודי בתפילין: "וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ".

תגיות:קובי פרץתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה