חם ברשת

יוסף חדאד במסר נוקב לעולם הערבי: "לכו לרצף את הים"

לאחר שהדליק משואה ביום העצמאות, פעיל ההסברה פרסם סרטון: "מדינת ישראל חזקה, מי שיפגע בנו שילם ועוד ישלם מחיר כבד, ואנחנו נישאר כאן לעד ונמשיך רק להתחזק ולגדול ולחתור לשלום"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

פעיל ההסברה, יוסף חדאד, יוצא שוב נגד העולם הערבי. בעקבות יום העצמאות שחל אתמול (שלישי), והעובדה שנבחר להשיא משואה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל, חדאד העלה פוסט נוקב לחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא שולח מסר ברור לעולם הערבי.

"מסר ממני לעולם הערבי - לפני 7 חודשים מחבלי דעאש חמאס חדרו לישראל ועשו כאן טבח מזעזע עם פשעי מלחמה איומים נגד יהודים וערבים", אמר. "גם חיזבאללה הצטרפו למערכה, גם הפלסטינים בגדה המערבית וגם החות'ים ואיראן. הם רצו להשמיד את מדינת ישראל אבל הם לא הצליחו.

"מדינת ישראל חזקה, מי שיפגע בנו שילם ועוד ישלם מחיר כבד, ואנחנו נישאר כאן לעד ונמשיך רק להתחזק ולגדול ולחתור לשלום עם מי שבאמת רואה שלום", המשיך. "אני כאן בירושלים, בהר הרצל, ואני מעביר מכאן מסר לכולם - תחי מדינת ישראל, יחי עם ישראל, ומי שיש לו בעיה עם זה שילך לרצף את הים".

הסרטון הצליח לעצבן לא מעט אנשים בעולם הערבי, בעיקר בשל העובדה שחדאד הצטלם על הבמה עצמה, בה הונפו בגאווה דגלי ישראל, וכהרגלו, פרסם את האמת על העולם הערבי מבלי לחשוש.

במהלך יום הזיכרון פרסם חדאד פוסט געגוע למפקדו, רועי קליין הי"ד. "כמו כל שנה הגעתי, רגע לפני יום הזיכרון, לחלוק כבוד למפקד שלי, לסמג"ד שלי גיבור ישראל רועי קליין ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השנייה", ספד לחברו. "הוא אחד מהאנשים שהכי השפיעו עלי עד היום. השנה זה היה מרגש במיוחד לעלות לקבר שלו בבית העלמין הצבאי בהר הרצל, כי הגעתי מהצילומים לטקס המשואות שנערכים ממש שם בהר עצמו. סגירת מעגל מרגשת עבורי, כי לקליין יש חלק בלתי נפרד במי שהפכתי להיות ובדרך שאני עובר. תמיד אזכור ואמשיך להזכיר אותו, יהי זכרו ברוך".

תגיות:יוסף חדאדפעיל ההסברה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה