סלבס בהתחזקות

מגי אזרזר חוזרת בתשובה? "שומרת שבת כהלכתה. אלוקים נתן לי מתנה"

השחקנית שיתפה בראיון: "ידעתי שאני לא יכולה לחזור לעבוד בשבת. זה לא יכול להיות רק סביב עבודה, כי אחרת זה כאילו אני עובדת על אלוקים"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקנית המוכרת, מגי אזרזר, מספרת בראיון כי היא נמצאת בתהליך של חזרה בתשובה. היא סיפרה לאתר מאקו על ההתקרבות לדת שהחלה בתקופת הקורונה. אזרזר סיפרה כי אמרה לבעלה, קותי סבג, שלא תעבוד בעתיד בשישי או בשבת, וכי היא רוצה מאוד שהקידוש ביום שישי יהפוך למסורת קבועה.

אזרזר החלה לשמור שבת לפני ארבע שנים. "נכון, העולם השתגע אז, אבל גם קיבלנו מתנה לנשמות שלנו: הפסקת המרדף החולני", סיפרה בראיון. "אני זוכרת את הימים שאני יושבת עם קותי בבית ואומרת, 'אין מצב שאנחנו חוזרים לעבודה ואני עובדת בשישי-שבת, זה לא הגיוני. נוהל הקידוש שבראנו פה חייב להימשך'. ידעתי שאני לא יכולה לחזור לעבוד בשבת, אבל זה לא יכול להיות רק סביב עבודה, כי אחרת זה כאילו אני עובדת על אלוקים, אז התחלתי לשמור שבת. לא הפצתי את זה כי עדיין לא הייתי מסוגלת להגיד את זה לעצמי, פחדתי שאחזור בי. אמרתי 'תנסי' – והצלחתי. ומאז אני שומרת שבת כהלכתה. אנחנו גם ככה בחינוך ביתי, אז זה אותו הדבר פשוט בלי טלוויזיה ובלי טלפון, יותר משפחה".

על השאלה האם תמיד הייתה קרובה לדת, ענתה: "יש דבר כזה לומר שאני מאמינה בקדוש ברוך הוא ויש לומר שאני מאמינה בדרך שלו. תמיד האמנתי שהוא קיים ותמיד הייתה לי שיחה איתו, ואז כבר התחלתי להאמין בדרך. כדי לא להרגיש כפייה, אני מסתכלת על זה ממקום אינטרסנטי, אני מרגישה שכשאני שומרת שבת אני נשמרת, יש יום בשבוע שאי אפשר לגעת בי".

עוד אמרה בהמשך: "כשאני פוגשת בן אדם אחד על אחד אני בתוך ארבע שניות נכנסת לעומקים של הלב, אבל לא בסטורי מול עוקבי. שם אני בוחרת להרים, וגם בראיונות, אני עדיין לא נחשפת. את רוצה להגיד משהו אותנטי של החיים? דברי עם בעלך, דברי עם אבא שלך. מי שרואה אותי מבחוץ חושב שאני רק עושה צחוק. לא יודעים שהרבה יותר מעניין אותי לנהל שיחות עומק של החיים ולדמוע ביחד. זה פשוט משהו שאולי התרגלתי אליו או שאני חושבת שרגילים ממני. אני חוגגת הרבה פעמים עם עצמי ועם הבורא, ומי שנהנה נהנה, ומי שסובל סובל. אני לא עובדת בשביל אף אחד כבר הרבה שנים. אני מכירה את השיח שלי על האובר-ביטחון שמפצה על חוסר ביטחון, וכשהבנתי שהעולם לא סובב סביבי התפכחתי, ונהיה לי הרבה יותר שקט נפשי, ואני עסוקה בעצמי אבל ממקום טוב. אני בכל לילה מעלה את עצמי קורבן לבורא, אני גוף, צורה וכישרון, במקרה נקלעתי לסיטואציה בגלגול הזה, אלוקים נתן לי מתנה, וכל מה שאני רוצה זה להעביר אותה הלאה".

תגיות:חזרה בתשובהמגי אזרזר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה