חדשות בעולם

ירדן סיכלה ניסיון איראני לחמש את "האחים המוסלמים" בממלכה

כוחות הביטחון הירדניים חשפו התארגנות טרור בסיוע איראני וחמאס. נעצרו חברי התא ונתפס משלוח של נשק שהועבר לירדן מאיראן. החשד: התא תכנן לפגוע ביציבות המשטרית בירדן

עבדאללה מלך ירדן (צילום: שאטרסטוק)עבדאללה מלך ירדן (צילום: שאטרסטוק)
אא

כוחות הביטחון הירדניים דיווחו היום (רביעי) כי סוכלה מזימה של איראן ושל ארגון "האחים המוסלמים" בירדן, המקושר לחמאס, להברחת נשק ואמצעי לחימה נוספים לתא של הארגון בממלכה.

על פי הדיווח, הנשק נשלח מאיראן למיליציות פרו-איראניות בסוריה ומשם עתיד היה להיות מוכנס לירדן. הירדנים ציינו כי "מטרת העברת הנשק הייתה לערער את היציבות בירדן". יש לציין כי מלבד העובדה שירדן גובלת בישראל, היא גובלת גם עם בנות ברית של איראן: סוריה ועיראק, ואף יש בשטחה בסיס אמריקני.

הירדנים עצרו מספר חברים בתא הטרור, כולם פלסטינים המתגוררים בירדן. ברשותם נתפסו כלי נשק שהתברר כי הוברחו לירדן לפני כחודש וחצי. משרד הביטחון בירדן עדכן כי "הם הסתירו את הנשק בבורות, בדקו מה המיקום ב-GPS, צילמו את המיקום, והורו לאנשים לקחת את הנשק משם".

ברויטרס דווח כי גורם בכיר ב"האחים המוסלמים" אמר כי חברי החולייה שנעצרו בחודש מרץ גויסו על-ידי סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס, סאלח אל-עארורי, שחוסל בלבנון בחודש ינואר האחרון, בתקיפה המיוחסת לישראל.

תגיות:ירדןהאחים המוסלמיםסיכול טרור איראני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה