חדשות בארץ

הותר לפרסום: אלעד פינגרהוט הוא האזרח שנהרג אתמול בצפון מירי נ"ט

פינגרהוט, במקור מאפרת וכיום תושב מצובה, שהה אצל חבר באדמית כשנורה טיל שפגע במספר חיילי צה"ל. הוא ניגש לסייע לפצועים ואז נורה טיל נוסף שהתפוצץ לידו והרגו

אלעד פינגרהוט הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)אלעד פינגרהוט הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

 

הותר היום (רביעי) לפרסום שמו של האזרח שנהרג אתמול מהתפוצצות טיל נ"ט ביישוב אדמית שבגבול הצפון. ההרוג הוא אלעד פינגרהוט, בן 38, תושב מצובה. הניח אחריו שלושה ילדים.

פינגרהוט, בעברו תשוב אפרת, עבר להתגורר בצפון לאחר גירושיו, כדי להיות קרוב לילדיו הגרים שעברו עם אימם לקצרין. הוא הגיע אתמול לבקר חבר באדמית ולהביא ציוד לחיילי צה"ל המוצבים ביישוב.

חיזבאללה שיגרו טיל נ"ט שהתפוצץ ליד כוח צהל וגרם לפציעתם באורח קל עד בינוני של של מספר חיילי צה"ל. פינגרהוט רץ למקום כדי לטפל בנפגעים ואז נורה טיל נ"ט שהתפוצץ סמוך אליו הורגו במקום. הוריו קיבלו את ההודעה על מותו בעת ששהו בסין.

רוזני בראון, חברת המשפחה, אמרה בשיחה עם ynet כי "אני מכירה את אלעד מגיל קטן, הוא היה איש מקסים שעבד בגינון, אהב אדמה והיה צנוע ונחבא אל הכלים. משפחה למופת, של אהבת הארץ והאדם. בשנים האחרונות הוא גר בצפון, במקרה הזה הוא נסע אל חבר ביום העצמאות כדי להביא דברים לחיילים שנמצאים שם ורצה הקב"ה והוא נפגע. אנחנו לא יודעים את חשבונותיו של הקב"ה, אלעד רק רצה לעשות טוב לחיילים שם".

לדברי רוזני, "התחושות שלנו הבוקר קשות מאוד. בתור אמא לילדים שמשרתים בחזית, האובדן הוא כואב על אחת כמה וכמה כשאתה מכיר את החלל שנפל. בעזרת השם נשתדל לעזור למשפחה ולתמוך בהם".

דובי שפלר, ראש המועצה המקומית אפרת, ספד: "ליבנו עם משפחת פינגרהוט, משפחה ותיקה ושורשית באפרת. הריצה של אלעד הי"ד אל התופת כדי לסייע לחיילי צה"ל שנפגעו מלמדת על החינוך שינק והערכים שנטעו בו הוריו. המועצה על כל אגפיה תלווה את משפחתו ותסייע ככל שיידרש".

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, נפרד מחברו אלעד פינגהוט, שיובא למנוחות מחר בגוש עציון: "במשך שנים ארוכות עבדנו יחד בגוש עציון. אלעד היה חלק מצוות, שפעל ביחד עם בית ספר שדה כפר עציון באמת הביאר, והפכו אותה לפנינה תיירותית. הוא היה שם, לעיתים לבדו, בקיץ החם ובחורף המושלג, מעל האדמה ומתחתיה, ובמו ידיו התמודד עם אתגרים רבים, בלי לדבר הרבה, עם עיניים בורקות, ואהבה עזה לגוש עציון. בהמשך תרם להקמת היישוב איבי הנחל ולחידוש החקלאות היהודית באזור".

"לא תמיד היה לו קל בעולם הזה, אבל אני תמיד ראיתי בו איש חזק עם לב ענק, שמחובר בכל ליבו את גוש עציון. הוא יובא למנוחות באדמת גוש עציון, ואנחנו נזכור אותו תמיד, כאיש נחוש שהשקיע את כל כוחותיו, במשך שנים ארוכות, בשגשוגו של גוש עציון. אני שולח תנחומים לכל משפחתו שהם חלק מקהילת גוש עציון.
הערכתי אותו מאוד והוא יחסר לכולנו".

תגיות:מלחמת חרבות ברזלאלעד פינגרהוטהרוג בצפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה