חם ברשת

יעל בר זוהר: "כך נראה יום הזיכרון הראשון שלנו כמשפחה שכולה"

השחקנית והמגישה סיפרה לעוקביה על הכאב בעקבות רצח אחיינו של בעלה, עילי ברעם ז"ל: "גן עדן בטוח שמור למלאכים כמוך ולמלאכים רבים שנקטפו מוקדם מדי. ידעת משהו לפנינו שאנחנו לא יודעים?"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השחקנית והמגישה יעל בר זוהר הצטרפה בשנה החולפת, יחד עם בעלה גיא זוארץ, אל משפחות השכול. לאחרונה היא מפרסמת לא מעט פוסטים בנוגע לאובדן הגדול – המשפחה איבדה את אחיינו של בעלה, עילי ברעם ז"ל, שנרצח בשמחת תורה על ידי מחבלי חמאס, בעת ששהה סמוך לקיבוץ רעים.

"אתמול היה יום הזיכרון הראשון שלנו כמשפחה שכולה", כתבה בר זוהר. "אפילו לא תכננו מראש לעלות לקבר. לראות את כמויות הצועדים לבתי הקברות, את מאות המכוניות שחונות בצידי הדרך, היה מחזה שכואב לך בנשמה. מבינה את הקושי והמעבר הבלתי אפשרי של זיכרון ועצמאות. כל מה שרציתי זה שהיום הזה ייגמר. הייתה לי הקלה שאנחנו ביום שאחרי. אז הבוקר אני בתקווה שמשהו ישתנה לטובה, שיחזירו את החטופים הביתה. לוקחת אוויר ומתחילה יום חדש".

בר זוהר לא הסתפקה בכך. היא העלתה סרטון קצר של עילי, שביטא את הכאב העמוק שלה. "עילי שלי, מלאך שלנו. כמה מתגעגעים אליך. הלב כואב ושורף ואנחנו עדיין לא מאמינים שאתה לא חוזר. מתפללת בכל מאודי שיש מקום כזה שנקרא 'גן עדן' כמו שאמרת. הוא בטוח שמור למלאכים כמוך. ולמלאכים רבים שנקטפו מוקדם מדי. אולי אתה ידעת משהו לפנינו שאנחנו לא יודעים?

"בבקשה תשלח לנו סימנים. לפעמים אני רואה פרפר ומרגישה שזה אתה. בבקשה בוא יותר. אתה חי בתוכנו לנצח. אוהבת אותך כל כך".

תגיות:יום הזיכרוןיעל בר זוהר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה