חדשות בארץ

היתקלויות רבות עם מחבלים בצפון הרצועה - לוחם צה"ל נפצע קשה

הלוחם, מגדוד 9227 של ההנדסה הקרבית, פונה לטיפול רפואי בארץ. צה"ל העמיק את הפעולה בג'באלייה וחיסל חוליות מחבלים. פצצה שנפלה ממטוס צה"ל אותרה ביישוב בעוטף

פעילות ברצועה, הבוקר (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה, הבוקר (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל התיר בצהריים (שישי) לפרסום כי לוחם מגדוד 9227 של ההנדסה הקרבית, נפצע הבוקר באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. הלוחם נפצע בהיתקלות עם מחבלים. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים בארץ ומשפחתו עודכנה. צה"ל עדכן כי במרחב בו נפצע הלוחם ארעו היתקלויות רבות עם מחבלי חמאס.

הבוקר זוהו שיגורים מהרצועה לעבר ארז, נתיב העשרה ויד מרדכי. השיגורים בוצעו מצפון הרצועה, צה"ל פועל לאיתור החוליות המשגרות. בהמשך שוגרו רקטות אל איבים ושדרות.

במקביל, לוחמי אוגדה 98 העמיקו את השליטה המבצעית במרחב ג'באלייה וצה"ל דיווח כי צוותי הקרב של חטיבות הצנחנים, 7 ו-460, תחת אוגדה 98, הרחיבו ביממה את מרחבי הלחימה.

מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו בהכוונת הכוחות מחסן אמצעי לחימה וחיסלו מספר מחבלים, שירו מוקדם יותר פצמ"רים על כוחותינו. אין נפגעים לכוחותינו.

ברפיח, צוותי הקרב של חטיבות הקומנדו, גבעתי ו-401, בפיקוד אוגדה 162, ממשיכים את הלחימה במספר מרחבים ברפיח. לוחמי 401 השמידו מרחב שיגור במזרח רפיח בו מוקמו משגרי רקטות ארוכות טווח.

ביממה האחרונה, מטוסי קרב וכלי טיס של חיל האוויר תקפו כ-60 מטרות טרור ברצועת עזה, בהן מבנים צבאיים, חוליות מחבלים, מחסני אמל"ח, עמדות נ"ט ותשתיות טרור נוספות.

נפל של מטוס קרב אותר במושב יתד

צה"ל אישר כי הבוקר אותר נפל צה"לי במרחב מושב יתד שבדרום הארץ. הנפל נאסף על ידי כוחות צה"ל ואין חשש לאירוע בטחוני. האירוע מתוחקר.

המועצה האזורית אשכול הודיעה כי מדובר בנפל תחמושת של מטוס חיל האוויר שנמצא בחצר בית ביישוב יתד. הפצצה שאותרה בין בתים שוקלת 500 ק"ג, ונפלה ממטוס F-15 של חיל האוויר.

על פי דיווח ב-ynet, חבלנים ונציגי חיל האוויר הגיעו למקום וגילו כי למרבה המזל הפצצה לא התפוצצה. בצה"ל הגדירו את התקלה כ"חריגה, נדירה, חמורה ומסוכנת". היעד של הפצצה היה אמור להיות מטרה של חמאס ברפיח הסמוכה.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלפצועי צה"לג'באלייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה