חדשות בארץ

הותר לפרסום: גופתו של החטוף רון בנימין חולצה מעזה

דובר צה"ל התיר הערב לפרסום כי במבצע הצבאי שבמהלכו חולצו גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר, חולצה גם גופתו של רון בנימין. ההודעה התעכבה בשל הצורך לזהותו באופן סופי

אא

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי, הודיע הערב (מוצאי שבת) כי לוחמי צה"ל חילצו מעזה את גופתו של החטוף רון בנימין, בן 54 מרחובות. הוא נרצח ליד קיבוץ מפלסים בשמחת תורה וגופתו נחטפה לעזה.

בכך עולה מספר החטופים שאינם בחיים ל-40, כולל אלו שגופותיהם חולצו לישראל בעבר ואתמול. בעזה נותרו 128 חטופים.

הגרי אישר כי גופתו של בנימין חולצה ביחד עם גופותיהם של שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר, אולם ההודעה על מציאת הגופה התעכבה עד לזיהוי הסופי. גופות ארבעת החטופים הוצאו מעזה בפעולה משותפת של כוחות מיוחדים של צה"ל בשיתוף השב"כ, בעקבות מידע מודיעיני. מיקום מציאת הגופות, ופרטים על הפעולה הצבאית אסורים לפרסום.

דובר צה"ל הוסיף כי "צה"ל והשב"כ ממשיכים, גם בשעה זו, בהפעלת כלל האמצעים המבצעיים והמודיעיניים, תוך נטילת סיכונים מבצעיים, על מנת לממש את המשימה הלאומית העליונה להשבת כלל החטופים והחטופות".

משפחתו של רון בנימין, אשר סברה כי נחטף בחיים לרצועת עזה, התבשרה היום כי רון נרצח בשמחת תורה, בשעה שהיה בטיול אופניים באזור העוטף. "בצער רב אנו מודיעים על הירצחו של רון והבאת גופתו לישראל. בהמשך נפרסם פרטים לגבי מועד ההלוויה" - נמסר ממשפחתו.

בנימין הותיר אחריו את רעייתו איילת ואת ילדיו שי וגיל.

תגיות:חטופים בעזהרון בנימיןחילוץ גופה מעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה