חדשות בארץ

סגירת מעגל: האחראי על רצח מאיר תמרי הי"ד חוסל בג'נין; מחבל בכיר חוסל בלבנון

בתקיפה מן האוויר חוסל איסלאם ח'מייסה, אחד ממפקדי חטיבת ג'נין. יחד עימו חוסלה חוליית מחבלים שתכננו לבצע פיגוע. בלבנון חוסל מפקד בכיר של הג'מאעה האיסלאמית

מטוס קרב (צילום: דובר חיל האוויר)מטוס קרב (צילום: דובר חיל האוויר)
אא

דובר צה"ל אישר היום (מוצאי שבת) כי בתקיפה מן האוויר שבוצעה אתמול במחנה הפליטים ג'נין, וכוונה אל בית במחנה, חוסל מבוקש מרכזי שאחראי לשורת פיגועים, ביניהם רצח מאיר תמרי הי"ד. התקיפה בוצעה בעקבות מידע שסיפקו אנשי השב"כ.

הבכיר שחוסל הוא איש החזית העממית, איסלאם ח'מייסה, אחד ממפקדי חטיבת ג'נין. הוא הותקף במבנה ששימש חמ"ל של ארגון הטרור. על פי צה"ל, במבנה הסתתרו מספר מחבלים, ביניהם מחבלים אשר היו מעורבים בביצוע פיגועי ירי בגזרת ג'נין, וכן תכננו לממש פיגועים נוספים בתקופה הקרובה.

ח'מייסה היא אחראי על הפיגוע בו נרצח מאיר תמרי הי"ד, במאי 2023 ליד חרמש, ועל פיגוע נוסף בצומת "אפס", ביוני 2023, בו נפצעו ישראלים.

תמרי, תושב חרמש בן 32 ואב לשני ילדים קטנים, נרצח בירי של מחבלים שעקפו בנסיעה את מכוניתו, כשיצא מן היישוב. הוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה במצב אנוש ושם נקבע מותו.

בכיר "חמאס לבנון" חוסל בעמק הבקעא

צה"ל אישר כי בתקיפה בעומק לבנון חוסל שרחביל אל-סיד, מפקד בכיר בארגון הג'מאעה האיסלאמית, שעבד בשיתוף פעולה עם חמאס נגד ישראל. לפי הודעת צה"ל, הוא חוסל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר במרחב מג'דל ענג'ר.

דובר צה"ל מסר כי המחבל "הוביל וקידם פיגועים ומתווי טרור רבים משטח לבנון נגד ישראל בגזרה המזרחית בתקופה האחרונה, בין היתר בשיתוף פעולה עם שלוחת חמאס בלבנון".

הצעירים שקועים בטיקטוק ומנותקים מיהדות. הדרך לחבר אותם לבורא עולם עוברת פה. לחצו כאן >>>

 

תגיות:ג'ניןלבנוןחיסול ממוקד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה