חדשות בארץ

חיסול ממוקד ברפיח; משגרים ומטענים הושמדו בג'באליה

צה"ל אישר כי חיסל את עזמי אבו-דקה, איש חמאס אשר שימש כגורם המוביל במחלקת האספקה של הארגון וקידם העברת אמצעי לחימה וכספים שמיועדים לטרור ברצועה. נמשכת הפעילות הרחבה בכל הרצועה

פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)פעילות ברצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל אישר היום (ראשון) את חיסולו ברפיח של המחבל עזמי אבו-דקה, איש החמאס, אשר שימש כגורם מוביל במחלקת האספקה של ארגון הטרור וקידם העברת אמצעי לחימה וכספים שמיועדים לטרור ברצועה.

כמו כן, נמסר כי ביממה האחרונה כוחות חיל האוויר תקפו עשרות מטרות טרור, בהן חוסלו שני מפקדים בדרג הטקטי של חמאס, שנערכו לפגוע בכוחות צה"ל במעבר רפיח.

בנוסף, הפלסטינים דיווחו היום על חיסולו במרכז הרצועה של זאהד חמיד אל-חולי, מפקד מחוז המרכז במשטרת חמאס בעזה. יחד עמו חוסל פעיל חמאס נוסף, ג'יהאד אל-חמידי, ששימש כעוזרו. החיסול בוצע באמצעות כטב"ם בפאתי דיר אל-בלח. אל-חולי שימש גם כמנהל מחלקת החקירות במשטרת חמאס.

צה"ל פועל כעת בצפון הרצועה, עם דגש על בית לאהיה והשכונות הקרובות לחוף עזה בצפון הרצועה. כמו כן נמשכת הפעילות הרחבה בג'באליה, בה איתרו לוחמי חטיבה 7 אמצעי לחימה רבים, בהם מטענים, טילי נ"ט, נשקים מסוג קלצ'ניקוב, רחפנים מטילים ורימונים.

הכוחות השמידו משגרי רקטות ומחרטה לייצור אמצעי לחימה. בנוסף, נמסר כי לוחמי יחידה 636 זיהו באזור חוליות מחבלים חמושים, הכווינו תקיפות לחיסולן, והכווינו עשרות תקיפות לסיוע לכוחות הפועלים בקרקע.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחיסול ממוקדרפיח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה